28 October 2014

The addiction that is Tumblr #1

 
 
De toetsweek is begonnen! Hiep Hiep Hoera! Omdat ik door deze geweldige week niet zo veel tijd heb om een geweldig artikel te plaatsen, geef ik jullie met deze post wat Tumblr Inspiratie. Als je nog geen Tumblr hebt: shame on you: Je krijgt er superveel inspiratie van en het is echt heel leuk om te doen. Aan de andere kant: misschien maar beter dat je het niet hebt want het is best verslavend...

 
 

 
 
 
Alle afbeeldingen komen van mijn Tumblr. Als jullie dit leuk vinden zal ik wat vaker 'tussendoor' een inspiratiepost plaatsen. Hebben jullie ook een Tumblr account? Laat dan even een linkje achter in een reactie!
 
Liefs,
 
Charlotte

 

5 comments:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan met die afbeeldingen!

    Liefs,
    Kiki // chicksaboutfashion.nl

    ReplyDelete
  2. Aaah coole post :) Ik heb ooit tumblr aangemaakt, maar gebruik het eigenlijk nooit haha. Liefs

    ReplyDelete
  3. Alle plaatjes zijn zo tof! Zo af en toe kijk ik nog op tumblr maar gebruik de laatste tijd vooral pinterest :)

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's allemaal! Ik realiseer me net dat ik al een tijdje niets meer op m'n Tumblr heb geplaatst oeps. Veel succes nog met de toetsweek! Liefs ♥

    ReplyDelete
  5. Haha altijd als ik toetsweek had was m'n tumblr ineens levendiger dan ooit. Ik vind die van jou super leuk!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!