14 October 2014

Werkweek Griekenland Fotoverslagje


Zaterdagom drie uur 's cohtends lag ik weer heerlijk in mijn eigen kamer in mijn eigen bedje na een hele week in hotelkamers te hebben geslapen. Ik heb heerlijk geslapen maar ik wil nu al wel weer terug. Ik was namelijk in GRIEKENLAND met werkweek. Ik heb echt de meest geweldige werkweek gehad: een hele leuke groep, lekker weer, prachtig land en een hoop momenten om nooit te vergeten. Ik heb de hele week gefilmd en ben nu het filmpje aan het bewerken, dus die kunnen jullie nog verwachten. Nu eerst een kort fotoverslagje!

WARNING: De foto's zijn allemaal niet hele goed kwaliteit want ze zijn allemaal of met mijn telefoon of met de telefoon of mini digitale camera van iemand anders genomen. Ik mocht en wilde de luxe camera van mijn vader niet meenemen want dat is zwaar en het kan gestolen worden. Ik wilde vooral genieten van mijn werkweek:)
 
Met Birgit op een terrasje in Athene

Met Tess in het oude theater van Epidaurus

Naar de disco in Delphi, woehoeee

Helemaal zen

Stenen kieken met Tess en Cas

Hotelleven... we sliepen steeds maar één nacht ergens dus we leefden uit een koffer. Niet echt mijn ding aangezien ik nogal slordig ben

Bescherm je tas!

Selfieeee

Met Cassie

Met alle Gurlz

Nog meer stenen in Delphi

Akropolis!

Met Tess bij het kanaal in Korinthe

Nog nooit zo blij met orangejuice, want je eet op werkweek echt niet gezond;)

Op de boot om naar het strand te gaan!

Kaartjes voor nóg een museum, wat worden we er toch blij van

After-swim-selfie

Laatste dag met Tessie:(

 Einde van de reis: een prachtige zonsondergang

Hoe en wanneer we wat allemaal hebben gedaan zul je binnenkort zien in het filmpje, dit waren allemaal een beetje random foto's niet echt in de goede volgorde stonden.

Zijn jullie ook op werkweek geweest? En was het ook zo super-geweldig-leuk zoals de mijne? :)

Liefs,

Charlotte
 

10 comments:

  1. Ahh ziet er super super leuk uit!! Je bent echt mooi zonder make up :D Ben echt zo benieuwd naar je filmpje... Ooit wil ik ook eens van een vakantie een filmpje maken, maar ik vergeet het gewoon altijd haha...

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke foto's en wat gaaf dat je naar Griekenland mag op werkweek, bij ons op school ga je naar Berlijn, Parijs, Londen of Praag, jammer genoeg niet naar Griekenland!

    ReplyDelete
  3. Aaah wat een leuke foto's, het ziet er super gezellig uit! Ik ben zo jaloers dat jij gewoon lekker in de zon zat terwijl hier hier regende...

    ReplyDelete
  4. Ziet eruit als een heel gezellige week! Ik wil ook nog een keertje naar Griekenland, het lijkt me echt prachtig daar!

    ReplyDelete
  5. Wat een geweldige foto's! Echt leuk dat je daar naartoe ging met school. Het ziet er allemaal erg gezellig uit :)

    ReplyDelete
  6. wat een leuke trip! En wat draag je een toffe dingen :)

    ReplyDelete
  7. Aaaah je foto's zijn zo mooi, ik ben jaloers! En oeh ik ben benieuwd naar je filmpje. :)

    ReplyDelete
  8. Aaaah ik ben jaloers! Het ziet er leuk uit. Ik wil stiekem zelf ook heel graag een keer naar Griekenland....

    ReplyDelete
  9. mate dat ziet er heerlijk uit! Wat anders dan dit nederlandse zonnige weer waar je helemaal blij van wordt ;')

    ReplyDelete
  10. Oooooh ik wil daar zijn! Tof tof tof!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!