11 November 2014

1 Week Gezond & Wijs doen


 
Even een korte post. Dit is het schema waar ik me deze week aan probeer te houden. Ik ga proberen een week gezond en wijs te doen. Het zijn een aantal simpele dingen die ik eigenlijk altijd zou moeten doen maar die er vaak gewoon niet van komen. Ik ga dit deze week proberen vol te houden en aanstaande maandag zal ik posten hoe het me is vergaan. Doen jullie ook mee?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
ps: sorry voor dit lelijke, paint gemaakte schema. Maar ik had gewoon geen tijd om iets te tekenen en in te scannen. School sucks.

6 comments:

  1. Ik herken mijzelf hier zo erg in omg! Heel veel succes deze week, ik doe mee :D
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  2. Oeh, wat goed van je dat je zo´n lijstje hebt gemaakt! 1,5,6 doe ik eigenlijk al, nu nog 2,3 en 4 !

    ReplyDelete
  3. Hmmm misschien zou ik mee moeten doen...
    Alhoewel ik mijn nachtelijke avonturen nog niet zou willen missen,
    maar fruit + water is een heel goed idee

    ReplyDelete
  4. Eigenlijk doe ik alles al behalve nummer 1. Het is zo fijn om de avond van tevoren alles al klaar te hebben voor de volgende dag. Scheelt je veel tijd en je hoeft je 's ochtends niet zo te haasten =)

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    ReplyDelete
  5. super goed van je, heel veel succes :)

    ReplyDelete
  6. Leuk om te zien,
    dit brengt me op een idee voor een nieuwe post!
    Ik ben ook altijd van het maken van to-do lijstjes,
    dit zijn ook zeker een beetje de dingen die bij mij erop staan,
    helaas lukt het slapen vrijwel nooit... (hoewel ik vanavond echt vroeg naar bed ga, een dagje werken hakt er toch wel weer in!)

    &Wat leuk dat je voor jezelf al dingen zoals mijn stijboek maakt!
    Wil je ook een opleiding zoals het AMFI gaan doen? (:

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!