6 November 2014

Do or Don't: Tattoo Choker

Choker Janne Verkoopt Sieraden // Trui Forever 21 // Creepy Faces 100% me
 
De tattoo choker. Ik wilde er al heel lang eentje en na maandenlang hebberig te kijken naar Tumblr en foto's van andere bloggers heb ik er eindelijk eentje gekocht. Ze zijn helemaal niet duur, dus dat is niet de reden dat ik er zo lang over deed om er eentje aan te schaffen, mar ze zijn gewoon nergens in 'echte' winkels te koop. Ik moest dus bestellen en wat dat betreft ben ik echt lui. Maar ik heb er nu eentje! Voor maar €3,75 besteld en de volgende dag al in een leuk pakketje thuisbezorgd. Wil je weten waar ik hem kocht? Lees dan verder:)
 
 
Ik kocht mijn tattoo choker bij Janne. Janne verkoopt sieraden onder de ongelooflijk toepasselijke naam Janne Verkoop Sieraden. Ze was heel vriendelijk en ik had mijn pakketje al de volgende dag binnen. Neem dus zeker even een kijkje op haar Facebook pagina.
 

En dan nu de grote, levensbelangrijke vraag waar dit artikel om draait: wat vind jij van tattoo chokers? Vind je ze net als ik heel erg leuk en vind je dat ze iedere outfit net dat beetje extra 'stoerheid' geven dat sommige outfits zo hard nodig hebben? Of vind je het helemaal niks? Onder mijn vriendinnen waren de meningen zeer verdeeld moet ik zeggen. Maar ik vind het juist wel leuk dat we van stijl van elkaar verschillen, iedereen hetzelfde is ook maar saai. Ik kraak hun Uggs af en zij mijn choker. True Friends <3




Wat vinden jullie van chokers, do or don't?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
post scriptum: Mijn toetsweek is klaar!
post post scriptum: Ik ga vanaf vandaag tot en met volgende week zondag proberen om de dag een artikel te plaatsen. En het gaat me lukken. Echt.



12 comments:

  1. Ik vind ze cool, maar ze zitten zo vervelend. Als een constant ding om je nek haha. Ik draag liever wijdere kettingen :)

    ReplyDelete
  2. Hahaha creepy faces 100% me haha. Wel heel leuk inderdaad, zou mij echt niet staan maar staat je echt goed!!

    ReplyDelete
  3. mij werd vroeger altijd verteld dat je hier kanker van kreeg ofzo haha. daar moet ik altijd aan denken als ik ze zie. staat je wel goed hoor ;)

    ReplyDelete
  4. Ik vind ze heel tof! Pas heb ik er eentje gekocht bij de Claire's en die ben ik nu ook op honderdduizend manieren aan het proberen te combineren. :))

    ReplyDelete
  5. Ik baal dat ik de mijne (100% authentiek jaren 90) ooit heb weggegooit. Wil er ook weer een maar ben bang dat vriendlief me dan het huis uit trapt. Zo'n hekel heeft hij aan die periode van de nineties

    ReplyDelete
  6. Ik denk niet dat ik het nog zou dragen, puur omdat ik zoiets straks om mn nek niet fijn vind... Maar yeah, I like it!

    ReplyDelete
  7. Ik ben er echt verliefd op! Het liefst zou ik hem elke dag dragen. In mijn klas sta ik ook bekend als hanne met de choker hahahaha!

    ReplyDelete
  8. Absoluuut een go! Ik vind ze zelf echt super awesome ! zelf heb ik een tattoo choker maar wil nog graan eentje met een maan :D
    Good Vibes,

    ReplyDelete
  9. Ze zijn heel leuk, maar ook omdat ik ze vroeger als kind ook al had. Dus een beetje nostalgie. En daarbuiten staan ze ook gewoon heel stoer.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!