8 November 2014

Last Few Weeks: sauna's, selfies en comfort food

Met opa en mijn broertjes
 
Ik heb al heeeeel lang gen last few weeks gedaan. Maar ik zal jullie niet vervelen met foto's en verhalen van drie maanden terug, ik begin wel nadat ik terug kwam van werkweek Griekeland, dus vanaf het begin van de herfstvakantie. Ik had een mega sleepover met sauna, bloggermeeting, toetsweek en heel veel saaie schoolmomenten waar natuurlijk foto's van moesten worden gemaakt Enjoy

 
sassy sleepover
 
In de herfstvakantie was ik grotendeels gewoon erg moe. Ik heb lekker uitgerust van mijn werkweek, mijn koffer uitgepakt, kamer opgeruimd, beetje bloggen enzovoort. Don't worry: ik ben ook nog mijn huis uitgekomen. Ik had de verjaardag van mijn tante en van Emaa en heb afgesproken met blogvriendinnetje Naomi om te gaan shoppen in Amsterdam. Natuurlijk was er ook een grote sleepover nodig met mijn vriendinnen zodat we elkaar even konden vertellen hoe werkweek was. We sliepen met zijn zevenen bij Birgit, die een sauna (!!) in haar huis heeft, dus daar hebben we natuurlijk ook gebruik van gemaakt.

wat een lol

Lunchen met de bloggers
 
Na de vakantie begon de hel weer. Na anderhalve week school begon de toetsweek, met bijna allemaal SE's. Dat is geen pretje in 5 VWO. Met weinig leuke dingen doen, een hoop comfort food (zie de foto hieronder) en vooral heel veel leren heb ik de toetsweek overleefd. En dat zie ik gelukkig ook terug in de cijfers die ik al heb terug gekregen. Ik heb een 7,5 voor economie, een 8,7 voor filosofie, een 8,9 voor Cambridge en een 9,3 voor Engels. Ik heb eigenlijk nog nooit zulke hoge cijfers gehaald dus ik ben er ontzettend blij mee. Helaas heb ik wiskunde nog niet terug en dat wordt iets minder leuk denk ik. Ik hoop op een voldoende, maar ik denk een 2 hahaa, ik ben gewoon zo slecht in wiskunde1
 
 

Noor maakte deze supermooie tekening van mij!
 
Shameless mirror selfie, toetsweek break
 
Einde toetsweek! Onze falende vriendinnengang wilde 'iets leuks' doen om dit te vieren, maar uiteindelijk eindigden we met zijn allen half slapend op de bank want we hadden echt geen energie meer. Ook leuk toch?
 
 chillingz
 
Bert en Ernie koekjes, ik ben echt een kunstenaar...
 
Vandaag ben ik met Kiki en Annick naar Utrecht geweest om te shoppen, wat heel gezellig was. Morgen ga ik de EMA's kijken, kamer opruimen (is jullie kamer ook altijd een chaos na de toetsweek? Of gewoon altijd, zoals de mijne?) lekker niks doen en uitslapen. Helaas moet ik ook weer leren want onze school heeft zo'n slecht systeem dat ze de toetsen die niet in de toetsweek passen gewoon in de week erna doen.
 
Dat was het alweer. Sorry voor de slechte kwaliteit foto's maar ik maak mijn 'alledaagse-foto/selfie' nou eenmaal niet met mijn spiegelreflexcamera. Meestal gewoon met mijn mobiel of nog erger: via snapchat op mijn mobiel.
 
Wat hebben jullie allemaal in en na je herfstvakantie gedaan?
 
Liefs,
 
Charlotte

5 comments:

  1. Die tekening vind ik nog steeds ZO goed gelukt! Wauw.

    ReplyDelete
  2. Wauw, leuke foto´s! Haha je bert en ernie koekjes, super grappig!

    ReplyDelete
  3. Wat een super gezellige foto's allemaal! Die koekjes zijn zo leuk haha! En die tekening van jou is prachtig! Wow! Liefs

    ReplyDelete
  4. Prachtige tekening van jou, wauwie. Erg leuke foto's verder, heel grappig :)

    ReplyDelete
  5. wauw die tekening is echt prachtig! Leuk al die foto's, het ziet er erg gezellig uit :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!