4 November 2014

Outfit: Turtle Neck and Granny Shoes

 
Vorige week zaterdag zag ik mijn blogvriendinnetjes weer eens. Voor een post over wat we allemaal hebben gedaan en gekke foto's van ons, klik hier. Natuurlijk maakten we ook outfitfoto's. Ik droeg mijn 'nieuwe' tweedehands schoenen die van mijn oma zijn geweest. Ik houd echt van vintage items, vooral door ze zo te stylen dat het weer helemaal hip -wauw dat woord heb ik lang niet gebruikt- is. Warning: dit zijn wel van die schoenen die je of helemaal geweldig of helemaal niks vind.




 



 Top Forever 21 // Jeans Zara // Shoes Vintage // Bag New Look // Coat H&M

Het zijn eigenlijk een beetje Michael Jackson schoenen hè? Of zwarte pieten schoenen:) Ik droeg ze met mijn nieuwe coltrui van de Forever 21 die echt heerlijk zacht is en met mijn boyfriend jeans van de Zara. Een best wel basic outfit maar door de schoenen en de coltrui heeft het toch iets speciaals. Ik moet trouwens wel toegeven dat die schoenen niet het allerlekkerste lopen, ze zijn best wel 'hard', maar ik draag er gewoon dikkere sokken in.
 
Morgen is mijn laatste toets, Nederlands. Gelukkig want ik ben ook echt leermoe naar zo'n hele week. Alles ging best goed maar ik durf er toch nog niet echt uitspraken over te doen totdat ik mijn cijfers terug heb. 
 
Wat vinden jullie van mijn schoenen en deze outfit?
 
 
Liefs,
 
Charlotte

13 comments:

  1. wauw ik ben echt fan van de schoenen! i love them en je coltrui is ook erg pretty.
    hopelijk krijg je komende week goede cijfers terug, het is altijd zo vreselijk zenuwslopend dat wachten op cijfers
    xx ish

    ReplyDelete
  2. Wauw, wat een leuke outfit! Ik vind het altijd super tof als mensen vintage items stijlen met hippe dingen! Ik vind je schoenen ook echt geweldig, ookal zal ik ze niet zo snel aantrekken, maar jou staan ze heel goed! Liefs

    ReplyDelete
  3. Wat een gave broek Charlotte!

    ReplyDelete
  4. Aah ik ben verliefd op je schoenen, haha! Echt gaaf dat ze van je oma zijn geweest, en mooie outfit :)

    ReplyDelete
  5. Zo'n leuke outfit! Ik vind je schoenen echt gaaf, en ook leuk dat ze van je oma zijn geweest!

    ReplyDelete
  6. Waah ik wil dat rugzakje ook, erg leuk. Geweldige stijl!!!

    ReplyDelete
  7. Je hebt echt weer een onwijs leuke outfit! x

    ReplyDelete
  8. Die rugzak is zoooo leuk! En die broek trouwens ook! Kisses

    ReplyDelete
  9. Aaah je schoenen zijn gaaf, en je hebt ze ook heel tof gecombineerd! :)

    ReplyDelete
  10. Ik ben niet echt fan van de schoenen maar de combinatie en het geheel vind ik wel heeeel mooi!

    ReplyDelete
  11. Geweldige outfit! Ik kwam die rugzak al tegen op de site van New Look, nu wil ik 'm ook! X

    ReplyDelete
  12. Erg mooie foto's en outfit! Ik vind je broek echt super, en je hebt de schoenen erg goed gecombineerd!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!