16 November 2014

Outfit: Glitter and Grace Kelly

 
Ja, ik heb deze week gefaald met mijn voornemen om om de dag te gaan posten. Het was niet dat het niet kon maar soms heb je gewoon echt geen inspiratie. Ik geloof in kwaliteit boven kwantiteit dus ik heb liever één goed artikel met mooie foto's per week dan drie mini artikeltjes met een half-scherpe foto. En hier is dan dat ene goede artikel. (hoop ik)



 

 



 

Coat H&M // Top Monki // Skirt Pull & Bear // Panty H&M // Boots Dr. Martens
 
Vandaag heb ik outfitfoto's gemaakt in de hoftuin van Paleis het Loo. Hier was ik naar de modetentoonstelling van Grace Kelly met mijn ouders en mijn oma. Voor degenen onder jullie die, net als ik eerst, geen idee hebben wie Grace Kelly is zal ik het even kort samenvatten. Ze was een supermooie Amerikaanse actrice en een echt stijlicoon. Later trouwde ze met de troonprins van Monaco waardoor ze prinses werd. In 1982 overleed ze om 53-jarige leeftijd in ene auto-ongeluk. Hieronder een kleine collage die ik met mijn geweldige paint skills heb gemaakt.
 
Alle foto's komen van Tumblr // De tentoonstelling is nog te zien tot en met 4 januari 2015 in Paleis het Loo. KLIK HIER voor meer informatie
 
Maar even terug naar de outfit. Wat is het toch moeilijk om in de herfst/winter dagen goede outfitfoto's te maken. Ik ga in het donker weg naar school en kom ook in het donker weer terug. En dan heb je nog het weer: regen, regen en nog meer regen. Toch heb ik vandaag outfitfoto's gemaakt omdat ik mijn outfit zo leuk vond haha. Het regende , dus vandaar dat sommige foto's een beetje vlekkerig zijn. Ik vind dat op zich wel wat hebben. Waarom ik deze outfit zo leuk vind: Vooral door mijn nieuwe glittertop van de Monki. Ik draag hem met mijn felle oranje skort om het kerst-effect te minimaliseren en met mijn 'chique' bruine jas om de Cool Cat look wat te verminderen.
 
Wat vinden jullie van mijn outfit? En kenden jullie Grace Kelly al?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 

14 comments:

  1. Wow, super gave outfit! Ik vind alles echt heel leuk gecombineerd!

    ReplyDelete
  2. Aah sneeuwde het nou tijdens je outfit foto's? dat lijkt net zo :) hele mooie outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nee dat is regen, maar het ziet er wel uit als sneeuw hè? Zo voelde het ook wel ;)

      Delete
  3. Oh wauw! Wat een toffe plek om foto's te maken! Ik ben echt verliefd op je jas! Liefs

    ReplyDelete
  4. De kleur van het rokje staat je echt goed!

    http://4balou.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  5. Ik had wel eens van Grace Kelly gehoord maar wie ze nou echt was dat wist ik niet. Nu dus wel. Hihi, weer wat geleerd :) Ik vind je outfit heel pretty! En de foto's zijn ook mooi geworden! Liefs, Luna

    ReplyDelete
  6. Wat een toffe foto's! Je outfit ziet er leuk uit :) Die bruine jas vind ik heel tof, echt iets voor jou!

    ReplyDelete
  7. super leuke look! de rok is zo mooi ik ben weg van die knal kleur!
    xx ish

    ReplyDelete
  8. wauw prachtig! allemaal top stuks, zou ze allemaal wel in mijn kast willen hebben :0

    ReplyDelete
  9. Voor mij gaat het ook om kwaliteit in plaats van kwantiteit, dus het was zeker een goede beslissing. Wat een superleuke foto's en outfit!

    ReplyDelete
  10. Wat een mooie outfit! En prachtige foto's.

    ReplyDelete
  11. Leuke outfit. Ik dacht al, daar ben ik ook ooit geweest. Het kwam me zo bekent voor hihi

    ReplyDelete
  12. Wat een geweldig leuke foto's, die regen vind ik juist een tof effect geven. :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!