2 December 2014

Eerste Hulp Bij Surprises


OOPS, het is al bijna 5 december en je hebt je surprise nog niet af? Ik maak al vanaf mijn 12e ieder jaar een surprise en heb dus ondertussen wel de beste manier gevonden. Wat volgens mij met het minste werk het beste effect geeft is dit geweldige stappenplan: 
Stap 1
Kies wat je wil maken, ik adviseer een cartoon karakter of iets ander met ogen, dat geeft altijd een leuker effect. Kies ook iets met een beetje compacte vorm, dus geen ballerina ofzoiets.
Stap 2
Pak je cadeautje in en met dan met behulp van krantenproppen en ducktape de vorm van je surprise om je cadeautje heen.
Stap 3
Breng een papier marche, oftewel behangplak en krantenstroken, laag aan over je surprise. Zorg dat er geen duckttape meer zichtbaar is want daar kan je niet overheen schilderen.
Stap 4
Als je papier marche laag droog is kun je gaan verven!
Stap 5
Breng nog eventuele details aan, zoals haar van wol of iets dergelijks, en klaar is kees!
 
Een aantal surprise ideeën, alles wat ik al heb gemaakt: een Yeti, het sprookjeskasteel van Disney, een Zwitsal crèmepot (don't ask), C3PO, een teckel, een werkkoffertje, de rode Angry Bird en Knorretje van Winnie The Pooh. Om meer ideeën op te doen en te lezen over andere manieren om surprises te maken, kun je mijn artikels over surprises van de afgelopen drie jaar lezen. Let op, het gaat natuurlijk om het idee maar de posts hebben wel echt een lelijke layout en veel spelfouten.
 

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad. Moeten jullie dit jaar ook een surprise maken?

Liefs,

Charlotte
 
 
 

1 comment:

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!