19 December 2014

LAST FEW WEEKS: LICHTJES, SINTERKLAAS & EYP

Opening Amsterdam Lights Festival
 
Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn laatste 'last few weeks' heb gedaan. Bij deze dus even een korte update over mijn afgelopen paar weken. Ik ging naar het Amsterdam Lights Festival, vierde meerdere keren Sinterklaas/Sinterkerst en deed mee aan een groot Engelstalig debat.

Opening Amsterdam Light Festival
 
Ik ging met Kiki en haar ouders naar de opening van het Amsterdam Lights Festival op de dam. Het was een heel mooie show met allemaal lichtjes, acrobaten en een hele grote lichtgevende pop die werd bestuurd door een hijskraan. Het was een mooie ervaring en erg gezellig. Zeker een aanrader:)

Enthousiasme over Sinterklaas!
 
Ik hou echt van Sinterklaas. Ik vierde het dit jaar wel vier keer: Twee keer met vriendinnen en twee keer met mijn familie. Met mijn tennisvriendinnen gingen we dobbelen, waarbij ik onder andere een een roze mok met in glitteropdruk de tekst: 'Super Star', won. Echt iets voor mij ;)
 
Sinterklaas met mijn tennisteam // Met Roos // In de klas met Kiki en haar mooie kapsel

Op school is het een beetje saai de laatste tijd. Alles gaat vooral ontzettend sloom. Ik zit drie dagen per week tot half 5 op school en dan houd je gewoon geen vrije tijd meer over. Mijn blogkwaliteit leidt naar ook onder, dus sorry daarvoor. Ik heb in ieder geval veel zin in de Kerstvakantie want dan kan ik even lekker uitrusten en bloggen en leuke dingen doen. Ik ga onder andere met mijn ouders en broertjes naar een kerstmarkt in Duitsland, schaatsen met Noor en ik ben jarig!

Tekenen // Woody is een cadeautje // Met Socrates
 
Met mijn familie vierde ik Sinterklaas twee keer. Met mijn ouders en broertjes deden pakjesavond. Wat ik heb gekregen kun je hier bekijken. Met mijn familie deden we surprises. Ik had mijn oma en mijn vader had mij. Hij maakte Socrates, een filosoof uit de Oudheid' voor mij, met als advies: Ken jezelf. Klinkt erg chique maar de boodschap van het gedicht was gewoon: maak niet zoveel rommel, hahaa.

Europian Youth Parliament
 
 
Met de EYP gurlzz!
 
Afgelopen zaterdag was het zover: de Preliminary Rounds van EYP. Of simpel gezegd: de voorronde van een hele grote Engelstalige debatwedstrijd. Mijn team bestond uit 8 hele leuk mensen en het was heel gezellig. We waren ook erg goed maar we gingen helaas niet mee. Maar we maken nog kans op een 'wildcard'. En als we die niet krijgen heb ik in ieder geval een heel leuke dag gehad.

Olaf!

Afgelopen zondag vierde ik mijn vierde keer Sinterklaas, een week nadat de Sint al het land uit was. Maar hé, beter laat dan nooit toch. We deden surprises met een groepje vriendinnen. Ik had Noor en maakte deze Olaf van Frozen voor haar. Kiki had mij en ik kreeg een lachende mond met lippenstift op de tanden omdat ik dat altijd heb (oops). Het was heel gezellig!
 
En nu heb ik dan eindelijk vakantie! Ik ga zoveel leuke dingen doen, maar daarover meer in mijn volgende 'last few weeks'. Wat gaan jullie doen in de vakantie?
 
Liefs,
 
Charlotte





No comments:

Post a Comment

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!