24 December 2014

MERRY XMAS // KERSTMARKT OBERHAUSEN

 
VROLIJK KERSTMIS! Ik hoop dat jullie allemaal een hele fijne kerst hebben met veel gezelligheid en lieve mensen. Ikzelf ben gisteren teruggekomen van twee hele leuke daagjes kerstmarkt in Oberhausen. Het was heel gezellig en ik heb vooral heel lekker gegeten, hahaa. Pretzels, bratwurst en donuts, alles maken de Duitsers verrukkelijk lekker. Natuurlijk heb ik ook een aantal foto's gemaakt. Sommige zijn ook met mijn mobiel gemaakt dus die hebben een wat lagere kwaliteit, maar ach; het gaat erom dat je de sfeer een beetje meekrijgt. En het is natuurlijk ook wel toepasselijk voor morgen en overmorgen :)
 

 

 
Ik heb het heel erg leuk gehad en ik raad het iedereen aan om zelf een keertje naar zo'n grote kerstmarkt in Duitsland te gaan. En nogmaals; geniet van je kerst!
 
Liefs,
 
Charlotte

5 comments:

  1. Wat een mooie foto's, het ziet er heel gezellig uit! Ik wil volgend jaar ook echt naar een kerstmarkt, ik hoor er steeds zoveel goeds over! x

    ReplyDelete
  2. Aaah het lijkt me zoo gaaf om naar zon kerstmarkt te gaan! Het ziet er zoooo sfeervol uit :)

    ReplyDelete
  3. Volgens mij is Oberhausen echt geweldig! Leuke foto's heb je gemaakt.

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's, ga ik even onthouden voor volgend jaar! :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!