27 December 2014

OUTFIT: BLUE VS BLACK

 
Alohaa, ik hoop dat jullie een hele fijne kerst hebben gehad, ik in ieder geval wel. Even om duidelijk te zijn: dit is niet mijn kerstoutfit. We vierden dit jaar kerst met de hele 24-koppige familie bij ons thuis, dus ik had nieet veel tijd/zin om foto's van mijn kerstoutfit te maken. Maar dit is ook leuk, toch? Ik draag blauw op zwart (shocking), wat ik vroeger altijd vreselijk vond. Smaken veranderen, zo zie je maar weer.
 








Top H&M // Skirt Equivoque // Maillot H&M // Boots Boohoo // Lipstick M.A.C. Rebel A74

Wat gaat de vakantie ook weer vreselijk snel en wat heb ik weinig gedaan van de dingen die ik wilde doen. Oh en het sneeuwt! Heel gezellig en mooi, maar de NS kan het niet handelen en daarom is mijn shopdate met blogvriendinnetjes van vandaag niet doorgegaan. Dus dat gaan we nu weer verplaatsen, *zucht*.  Aan de positieve kant kan ik deze dag nu wel besteden aan mijn creatieve krachten, waar ik al veel te lang geen tijd voor heb vrijgemaakt. Ik ga lekker tekenen en bloggen en schrijven etc. En ook Once Upon A Time kijken, wat is dat een goede serie! Zeker een aanrader, al kan je beter niet beginnen als je net als ik niet kunt stoppen met kijken omdat je wil weten hoe het verder gaat. Maar dat was wel weer mijn stukje nonsens voor vandaag. Your Welcome. Ik wens jullie allemaal veel chil/sneeuw pret:)
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 

14 comments:

  1. Ohh super mooi rokje! Alleen ken ik het merk totaaal niet haha, in welke winkel heb je het gekocht? (Of echt in 'die' winkel?) Ohh jammer als er zo iets verplaatst wordt, maar nu kan je nog wat extra uitkijken zeker haha? En ook een leuke uitsnede trouwens op de achterkant van dat topje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Ik heb hem tweedehands gekocht en Equivogue stond in in het merkje:) Dus ik heb geen idee of hij nog ergens te koop is, sorry

      Delete
  2. Ahhhh wat grappig! Ik vond vroeger blauw op zwart ook heel stom, maar nu vind ik het super leuk! Twee van mijn favoriete kleuren! Hele leuke outfit! Liefs

    ReplyDelete
  3. Love the booties! Hopelijk kunnen we snel weer meeten :)

    ReplyDelete
  4. Wat een mooi rokje! Altijd jammer als plannen op het laatst niet door kunnen gaan..

    ReplyDelete
  5. Haha ik weet niet waarom je dat vroeger lelijk vond, maar ik vind dit heel leuk! Mooie outfit!

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke outfit! Ik vind je schoenen echt heel erg tof!

    ReplyDelete
  7. Hele leuke outfit! Zo jammer dat het niet door ging, had er namelijk superveel zin in! Nouja, weer heeeel veel maanden plannen dan maar... Hahahhaa

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke outfit! Het rokje vind ik echt super!

    ReplyDelete
  9. Leuke outfit. Lekker feestelijk dat rokje :)

    ReplyDelete
  10. Oh, super mooi dat blauw en zwart te samen vind ik! Heb er nooit wat tegen gehad eigenlijk.. Jammer dat de blogmeeting niet doorging waar je naartoe, ik duim alvast dat het wel eens door kan gaan! (: One Upon A Time moet ik dan maar dringend eens bekijken!

    ReplyDelete
  11. Leuke outfit! Staat je goed :)

    ReplyDelete
  12. Hele leuke outfit! Ik hou van je schoenen!!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!