30 December 2014

SHOPLOG H&M: BLAUW, BLAUWER, BLAUWST

Zaterdag ben ik met mijn moeder gaan shoppen en heb ik een paar hele leuke dingen gekocht bij de H&M. Erg veel blauw/paars, daar kwam ik pas achter bij de kassa.... Maar ach, het is toch ook een mooie kleur? 

Als eerste kocht ik dit cropped truitje in een hele mooie blauwe kleur. Ik wilde hem al heel lang kopen maar ik iedereen waarmee ik shopte vond steeds dat hij niet mooi was. Maar ik heb hem dus nu alsnog gekocht want ik draag gewoon lekker wat ik zelf leuk vind. Hij is heerlijk zacht en heeft een mooie lage V-hals.
 
 
Ik ben ook heel blij met dit mooie jurkje. Hij is koninklijk blauw, wat echt één van mijn lievelingskleuren is. Hij heeft hele mooie dunne bandjes, een halter-hals en hij komt tot op mijn knieën, wat hem erg chique maakt.

 
Dit paarse-blauwige sportshortje was in de uitverkoop en ik kocht hem vooral omdat hij een normale lengte heeft. De meeste korte sportbroekjes zijn totaal niet geschikt om in te sporten omdat je hele kont er onderuit komt. Maar deze is super en hij heeft ook nog een leuk kleurtje.
 
 Twee zogeheten 'maillots, want die had ik nodig. Spannend hè.  


 
En deze 3 supercute cactusjes! Deze heb ik van Kiki gekregen in mijn surprise dus ik wilde ze nog even showen. Hoe cute zijn ze? Niet van de H&M deze, natuurlijk.
 
Dat was mijn Blauwe Shoplog.
 
Liefs,
 
Charlotte

13 comments:

  1. De fluffy trui is zo leuk! Ik heb 'm in het roze gepast maar hij stond toch niet zo leuk bij mij.

    ReplyDelete
  2. Allemaal super leuke aankoopjes! Vooral de jurk lijkt me erg mooi en chic!

    ReplyDelete
  3. Leuke dingen heb je gekocht! Die trui is super gaaf!

    ReplyDelete
  4. Leuke aankoopjes heb je gedaan1
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  5. Oh allemaal super mooi! Vooral de tui en het kleedje vind ik echt leuk! :)

    Heel veel liefs! X

    ReplyDelete
  6. Aaahww leuke aankoopjes die trui, love it! Kisses

    ReplyDelete
  7. Leuke aankoopjes! Inderdaad gewoon aandoen wat je zelf leuk vind, ik vind hem leuk! Die jurk is ook heel mooi!

    ReplyDelete
  8. Ah je jurk is mooi! Koningsblauw is ook echt een van mijn favoriete kleuren in de zomer, staat iedereen!

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke aankoopjes allemaal!

    ReplyDelete
  10. Wat een super leuke aankoopjes, veel plezier ermee!

    ReplyDelete
  11. Die cactussen zijn echt superschattig! En de jurk die je hebt gekocht is erg mooi!

    ReplyDelete
  12. Wat grappig, ik heb vandaag een shoplog online gezet en die had ik beter 'zwart, zwarter, zwartst' kunnen noemen.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!