6 December 2014

WHAT I GOT FOR SINTERKLAAS M.A.C, LUSH & BOOHOO


Gister was het 5 December en toen heb ik thuis pakjesavond gevierd! Ik heb een aantal hele leuke spulletjes gekregen en ik wil die graag aan jullie laten zien. Kijken jullie mee?



 
Laarsjes van Boohoo! Ik wilde al heel lang zo'n soort boot maar ik kon nergens de perfecte vinden. Uiteindelijk vond ik ze op Boohoo en de Sint was zo gul om ze aan me te geven. Zijn ze niet super?

 
Mijn eerste Mac Liptisck! Het is Rebel A74 en ik ben er ontzettend blij mee. Op deze foto komt hij overigens wel wat anders over dan hij werkelijk is. Het is een donkere paars/rode kleur (meer richting paars), pruimkleurig zou je ook kunnen zeggen. Ik ben hier ook heel blij mee.

 
Een hele mooie chocoladeletter. En ja er is al een stukje af want ik kon me niet bedwingen... Het is trouwens de S van Sjarlotte.

 
Dit gaf de Sint me meer als grapje maar ik vind het nog best leuk. Je moet allerlei tekeningen 'afmaken'.

 
De Fashionista, ik ben echt tijdschriften verslaafd dus dit was ook een erg goed cadeau.

 
Deze muts van de H&M waar op staat: 'Style....Issue no.....lot'. Hij is lekker warm en ik ga hem zeker vaak dragen.

 
Een Bath Bomb van Lush, 'Dragon's Egg'.  Hij ruikt echt ontzettend lekker naar jasmijn, grapefruit en vooral citroen. Van buitenaf ziet hij er een beetje saai uit, hij is gewoon wit, maar als je hem in het water doet komt er oranje schuim en gouden glitter uit!

 
Deze kunst box is een doosje vol met ansichtkaarten met verschillende kunst erop. Achterop iedere kaart staat een korte uitleg over het schilderij. Het is echt ontzettend schattig en een goed cadeau:)

 
Ecoline! Hier was ik heel blij mee want ik vind dit echt super om mee te tekenen. Helaas had ik het nog niet dus moest ik het altijd van school lenen. Maar nu heb ik mijn eigen setje! Jullie gaan hier vast veel tekeningen mee zien op mijn blog.
 
En last but not leastt: een pianoboek van de film Untouchables. Ik ben die helaas vergeten te fotograferen want ik had er al uit gespeeld en hij stond nog beneden op de piano. Maar ik ben er ook heel blij mee, het zijn allemaal hele mooie liedjes.
 
Dat was alles wat ik heb gekregen. Ik ben echt met alles heel erg blij en ik kan niet wachten op mijn lipstick te dragen, in bad te gaan met mijn bath bomb, te gaan tekenen, mijn laarsjes te dragen etc. Morgenavond vier ik nog een keer Sinterklaas, dit keer met mijn opa, oma en tante erbij. Maar daarvoor doen we surprises. mijne is nog niet helemaal af dus ik ga snel aan de slag nu!
Hebben jullie ook al Sinterklaas gevierd?
 
Liefs,
 
Charlotte

16 comments:

  1. Oh wauw zeg! Wat een super leuke cadeautjes allemaal! Sowieso die schoenen zijn echt geweldig! Maar ook die beanie en de lippenstift! En eigenlijk gewoon alles, haha :p Liefs

    ReplyDelete
  2. wat een leuke dingetjes!
    ik vier zelf geen sinterklaas maar wel kerst met mijn familie, hopelijk hebben die net zo een goede smaak als jouw sinterklaasjes haha
    xx ish
    Tiny Heart Beats

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat een super leuke dingen heb je gehad! Die laarsjes zijn zo leuk! Ik zou ook wel een MAC lipstick willen van de Sint haha..
    xoxo

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke dingetjes heb je gekregen! Helaas heb ik dit jaar niets gedaan met sinterklaas, maar ik blijf het altijd een leuk feest vinden ondanks dat ik er een beetje te oud voor ben geworden.

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke dingen heb je gekregen! (:
    Die laarzen van Boohoo zien er mooi uit!

    ReplyDelete
  6. Leuke cadeautjes heb je gekregen. De Sint is gul geweest zo te zien ;) De laarsjes vind ik zo ontzettend tof! En dat krabbelboek lijkt mij serieus ook nog best leuk haha.

    ReplyDelete
  7. Leuke cadeautje. Ik ben benieuwd naar Ecoline

    ReplyDelete
  8. Wat een hoop leuke cadeaus! Mooie laarsjes heb je gehad (:

    ReplyDelete
  9. Allemaal hele leuke cadeautjes! Je schoenen en lipstick vind ik heel gaaf!

    ReplyDelete
  10. Zo veel leuke cadeautjes! Vooral de lippenstift en de laarsjes vind ik heel gaaf!

    ReplyDelete
  11. Sinterklaas heeft een goede smaak haha. Ik ben niet lief geweest dit jaar volgens mij, maar de kerstman vindt me gelukkig wel lief hehe :)

    ReplyDelete
  12. Die laarsjes van Boohoo zijn echt perfectie! Die zullen je zeker prachtig staan, en wat gaaf een mac lipstick! Die is echt mooi!

    ReplyDelete
  13. Wat een leuke items! Dikke liefde voor je MAC lipstick!

    ReplyDelete
  14. Wauw, zo leuk (en zo veel)!! Ik heb dezelfde boots, net gekocht :) En die Lush bruisbal, en dan die MAC lippenstift, ahh... Haha! Ben super benieuwd naar je nieuwe tekeningen met ecoline!

    ReplyDelete
  15. Wauwie, jij bent verwend, haha! Die lipstick & laarsjes zijn geweldig!!

    XX

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!