14 January 2015

ART IN PROCESS



Heel veel mensen. Dat is wat ik nu aan het schilderen ben met ecoline. Heel veel mensen op een feestje, die allemaal anders gekleed zijn omdat er geen dresscode was, om precies te zijn. Wat een werk, maar wel een leuk effect. Donderdag moet hij af zijn, dus dan laat ik nog zien hoe het is geworden maar voor nu, even een kleine 'work in process' post.


Om eerlijk te zijn: Ik ben niet echt van de langdurige tekenprojecten. Ik ben meer van de snelle ideeën en het om het papier zetten zonder schetsen. Daarom is het vak tekenen misschien ook niet echt wat voor mij, want we moeten vaak voor meerdere weken (al dan niet maanden) aan één tekening werken. Aan het begin is het leuk, maar na een tijdje ben ik er wel klaar mee en wil ik door naar mijn volgende creatieve uitspatting. Dat zorgt er dan ook voor dat bijna iedere keer als ik helemaal klaar zit met leeg papier, ecoline en een kwast in mijn hand om aan deze tekening te gaan werken, ik vaak de neiging niet kan weerstaan lekker wat anders te gaan tekenen. Gelukkig ben ik bijna klaar en dan kan ik eindelijk weer mijn eigen ding doen. Hebben jullie ook tekenen op school?
 
Liefs,
 
Charlotte

12 comments:

  1. Wat mooi en leuk resultaat! Ik heb nooit tekenen gehad op school, zou ook niet echt iets voor mij zijn geweest denk ik;)

    xx Laura

    ReplyDelete
  2. Dit ziet er echt al leuk uit! Ik had tekenen in de onderbouw, maar vond dat er inderdaad te lang over 1 tekening werd gedaan.

    ReplyDelete
  3. Klinkt super! Ik heb ook tekenen en wij doen meestal ook lang over één opdracht. (Al moet ik zeggen dat ik dat zelf niet zo erg vind, haha. :)

    ReplyDelete
  4. Wauw, wat mooi! Ik heb soms na een tijdje ook genoeg van mn tekening, ook als ik 'voor mezelf teken'. Vaak komt het dan niet af... Da's wel 'n pity

    ReplyDelete
  5. Wauw talentje! Dit is zo gaaf x

    ReplyDelete
  6. Oh, het ziet er zo leuk uit! Zelf krijg ik ook tekenen op school. Wij zijn ook lang bezig met hetzelfde project en dan word ik ook wel eens een klein beetje gek, haha! Maar al bij al, het blijven wel altijd leuke opdrachten! Wat een talent heb je! Liefs, X

    ReplyDelete
  7. Oh hoe leuk en spontaan, ik heb zelf ook tekenen op school :) X

    ReplyDelete
  8. Jammer genoeg niet meer haha, het ziet er wel leuk uit ben eens benieuwd :)

    Imke
    https://colourfulmornings.wordpress.com/

    ReplyDelete
  9. Ik heb ook nooit geduld voor lange projecten, je bent dus niet de enige! Maar het resultaat mag er zijn, het ziet er heel leuk uit!

    ReplyDelete
  10. Ziet er heel leuk uit! Ik heb ook tekenen en we beginnen in Februari met de eindexamen opdracht alleen ik heb nog niet echt een idee dus dat wordt stressen haha :)

    ReplyDelete
  11. Ik snap je heel goed haha. Maar het voordeel van zo lang aan een project werken is dat je het goed kunt ontwikkelen (wat je allemaal wel niet leert op de kunstacademie ;) Ziet er leuk uit!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!