1 January 2015

IS HET NU ALWEER 2015?


Gelukkig nieuwjaar! Het is alweer 1 januari 2015! En nee, maak je geen zorgen, dit is niet weer een terugblikpost zoals bijna iedereen in bloggerland al heeft gedaan. Dit is een post met een paar 'goede voornemens', wat ik van 2015 verwacht en een bedankje. Als je wel wil weten wat ik dit jaar allemaal heb gedaan, kun je al mijn 'last few weeks' posts bekijken door HIER te klikken. Maar nu verder met deze post.

Wat is dit jaar weer snel voorbij gevlogen. Vooral de laatste paar maanden gingen voor mijn gevoel heel snel. En nu 2015! Eigenlijk is 1 januari 2015 gewoon weer een dag, en is het raar dat mensen speciale voornemens gaan maken voor een nieuw jaar. Afgelopen jaren heb ik wel altijd goede voornemens gemaakt, maar dit jaar zijn het meer een soort 'aandachtspunten', voor mezelf en voor mijn blog, die niet per se moeten slagen binnen het jaar 2015 (Al zou dat wel leuk zijn). Hier een lijst met mijn 10 persoonlijke 'aandachtspunten' voor 2015.
 
ÉÉN Beter georganiseerd zijn, qua school, spullen en agenda.
TWEE Minder denken, meer doen (#YOLO...)
DRIE Beter slapen
VIER Meer tijd maken voor creativiteit (tekenen, pianospelen, blog)
VIJF Maak er een heel leuk jaar van!

En voor mijn blog de volgende lijst;
ÉÉN Meer outfitfoto's maken
TWEE Veel nieuwe bloggers ontmoeten en afspreken met blogvriendinnen
DRIE Een break durven nemen als je even inspiratieloos bent
VIER Vooruit plannen
VIJF Beter HTML en Photoshop leren begrijpen
 


Wat te verwachten van 2015? Ik denk dat het een heel leuk jaar gaat worden met hopelijk heel veel leuke momenten. Hopelijk haal ik 5 VWO, krijg ik een beter beeld van wat ik waar wil studeren en ga ik leuke reizen en leuke dingen doen met familie en vrienden. En fun fact: 1 januari is de enige dag van 2015 dat ik 16 ben. Ja: morgen, op 2 januari, wordt ik 17! Er komen allemaal vriendinnen en familie en hopelijk (let op, ik zeg hopelijk in plaats van waarschijnlijk) krijg ik mijn 50mm lens. Ik heb er heel veel zin in, het is in ieder geval altijd een leuk begin van het nieuwe jaar.


En dan nu even aandacht naar jullie: bedankt voor alweer een superleuk blogjaar! Ik blog nu al meer dan drie jaar en ik ben er nog lang niet klaar mee. Het wordt eigenlijk alleen maar leuker. Ik wil iedereen bedanken: degene dit jaar mijn blog zijn gaan volgen, degenen die me al vanaf het begin volgen en de mensen die af en toe een artikel lezen. Iedere reactie die ik krijg vind ik super om te lezen. Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, gezond, gezellig en gaaf 2015!
 
 Dus kortom: 2015 is begonnen!
 
Liefs,
 
Charlotte
 
PS: Ja ik heb met gevaar voor eigen leven deze foto's met ECHT VUUR gemaakt in mijn kamer

13 comments:

  1. Wat een gave foto's! Een leuke eerste post van 2015 :) xoxo

    ReplyDelete
  2. Leuke en goede voornemens! Het resultaat van echt vuur gebruiken in je kamer is wel super gaaf geworden, haha! :)

    ReplyDelete
  3. Ahh wat een leuke foto's :) gelukkig nieuwjaar! Ik herken me in al je aandachtspuntjes wel, ook die voor je blog. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag ook! X

    ReplyDelete
  4. Wat een ontzettend leuke foto's!

    ReplyDelete
  5. Ik deel in je html en photoshop wens hahaha :) De beste wensen girl!

    ReplyDelete
  6. Ik deel veel van je blogvoornemens, haha! Leuke foto's! :)

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's, en wow wat een leuke blog! Ik wens je een fijn 2015 toe, hopelijk geeft dit jaar je alles wat je wilt. Dikke kus, Celien xxx

    ReplyDelete
  8. Superleuke foto's! Gelukkig nieuwjaaar (en hopelijk moge onze bloggersmeetings in 2015 heeel vaak voorkomen!)

    ReplyDelete
  9. heel leuk om te lezen en de foto's met de sterretjes zijn zo cute!
    gelukkig nieuw jaar, en happy birthday!
    xx ish
    Tiny Heart Beats

    ReplyDelete
  10. Wat een supergave en mooie foto's! Zou je zo op Tumblr tegen kunnen komen haha!
    Happy 2015!

    ReplyDelete
  11. Leuke voornemens, ik hoop dat je ze haalt! Jij ook happy new year en trouwens gefeliciteerd! Kisses

    ReplyDelete
  12. Leuke voornemens, en die foto's zijn zo cute haha. :)

    ReplyDelete
  13. supervette foto's! en leuke voornemens :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!