3 January 2015

IK BEN ZEVENTIEN JAAR JONG

HALLOOTJES, Ik was gister jarig! Nu loop ik dus 17 jaar en één dag op deze aardbol rond. Ik heb er een hele gezellige dag van gemaakt met mijn familie, vriendinnen en heel veel lekker eten. Ook kreeg ik iets was ik al een tijdje wilde: Een nieuwe lens! De 50mm 1.8 lens! Kijk snel mee voor meer haarscherpe foto's die ik ermee heb gemaakt:)
 



Gister heb ik mijn verjaardag gevierd met vriendinnen, en vandaag komt mijn familie. Ik heb gister van half 11 tot half 11 bezoek gehad: 12 uur lang dus. Dat kwam omdat sommige alleen 's ochtends konden komen, andere 's avonds en er kwamen ook nog een paar vriendinnen als verrassing langs. Het was echt ontzettend gezellig en we hadden heel veel lekker eten.

 
Ik moest mijn eigen slingers ophangen. Hahaa nee hoor, maar mijn broertje haalde in zijn enthousiaste 'ik-heb-gescoord-bij-fifa'-juich de slingers meerdere malen naar beneden. Hoe vinden jullie dit schilderij trouwens? Mijn moeder heeft het geschilderd.
 

We hebben vooral heel veel spelletjes gespeeld. Regenwormen barbecue, koehandel, james, bullshit en natuurlijk mijn lievelingsspel: Weerwolven. Ik hou echt van spelletjes spelen, het is altijd zo gezellig.
 
 En nog iets heel leuks: Ik kreeg een zelfgemaakte taart van twee vriendinnen, de ineens voor de deur stonden. Echt heel lief!
 
Kortom: Ik heb een hele leuke dag gehad. En nu ben ik 17.
 
Liefs
 
Charlotte

15 comments:

  1. Yay, nog gefeliciteerd! Maak er een supergezellige dag van vandaag.

    ReplyDelete
  2. Nog gefeliciteerd! Het ziet er heel gezellig uit allemaal en wat leuk dat je een nieuwe lens hebt gekregen! Het schilderij van je moeder is trouwens erg mooi!

    ReplyDelete
  3. Ik had je al gefeliciteerd, maar ik doe het maar nog een keertje! En je hebt de 50 mm lens, yaaaaay!

    ReplyDelete
  4. ahw klinkt erg gezellig en ziet er ook erg gezellig uit! nogmaals gefeliciteerd :D
    x ish
    Tiny Heart Beats

    ReplyDelete
  5. Nog gefeliciteeeerd! :) Super mooie foto's! x

    ReplyDelete
  6. Jaaa, de 50mm lens! ♡ zo fijn dat je het leuk heb gehad. Nu op naar de 18! Oehh. Liefs

    ReplyDelete
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! ♥

    ReplyDelete
  8. Nog gefeliciteerd! Wat een mooie foto's heb je met je nieuwe lens gemaakt!

    ReplyDelete
  9. Nog gefeliciteerd meid!! Wat onwijs lief van je vriendinnen! Ik heb ooit een keer weerwolven gespeeld en ik vond het zo leuk. Dat moet ik echt weer een keer doen.

    ReplyDelete
  10. Nog een hele gelukkige verjaardag! Wat een toffe dag is het geworden! De taart ziet er zo lekker en leuk uit! Liefs, X

    ReplyDelete
  11. Nog gefeliciteerd! En dat zijn mooie foto's zeg. Heel mooi

    ReplyDelete
  12. Nog gefeliciteeerd! De foto's zijn mooi geworden!x

    ReplyDelete
  13. Wat een mooie foto's. Nog van haaaaarte gefeliciteerd met je verjaardag! :) X

    ReplyDelete
  14. Gefeeeliciteeeeerd!! Weerwolven en koehandel zijn zo leuk! Ik hou ook van boonanza, ken je dat? (aanrader!)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!