28 January 2015

LEERONTWIJKEND GEDRAG


Besluiten om in de toetsweek af te spreken om aan een verslag over 'Islam en Wetenschap' te werken dat pas twee weken ná de toetsweek af hoeft te zijn? Dat is pas nuttig leerontwijkend gedrag. Helaas pakte ons (Kiki, Romy en ik) goede plan in de praktijk wat minder goed uit en ontweken we ons leerontwijkend gedrag. We (her)ontdekten Photobooth. Vooral de optie '4 way mirror' vonden we ontzettend leuk. Terwijl we armen en benen in de meest rare posities wurmden keken we toen hoe het op het scherm in ware kunst veranderde. Aangezien er in de toetsweek niet veel spannends gebeurt om over te bloggen en deze foto's niet in mijn 'oh zo vierkante' instagram feed pasten, deel ik ze nu op mijn blog. Fijn hè?






Mooi allemaal toch. Dit was best een nutteloze post op zich. Morgen zijn mijn twee laatste toetsen: Filosofie en tekenen, en dan ben ik eindelijk klaar! Ik heb echt zin in het weekend.
Wat vinden jullie van onze 'kunst'?
 
Liefs,
 
Charlotte


7 comments:

  1. Hahaha photobooth is geweldig! Ik hoop dat je laatste toetsen goed zijn gegaan. :))

    ReplyDelete
  2. Hahaha zo leuk die foto's! Geniaal. Morgen weekend hihi<3
    X Emma

    ReplyDelete
  3. Haha, leuk artikel Charlotte!

    ReplyDelete
  4. Haha, zulke foto's maak ik ook altijd als ik moet leren.

    ReplyDelete
  5. Hahahaa I know your feelings girl :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!