5 January 2015

OTHER PEOPLES OUTFITS #4: ROMY

 
Hè hè, eindelijk weer eens een 'Other Peoples Outfits', dit keer fotografeerde en interviewde ik Romy. Ook hadden we zowaar een beetje zon, en maakte ik de foto's voor een garagedeur, wat een heel leuk effect gaf.  Dus lees snel verder!
















Blouse Pull & Bear // Top H&M // Jeans Topshop // Boots Subdued // Necklace River Island
 
De afgelopen 2 jaar zat ik bij Romy (16) in de klas. Romy is echt een supervrolijk meisje, volgens mij kan ze nooit boos worden. Ook hebben we samen tekenen, wat ook altijd erg gezellig is. Nog iets leuks aan Romy: ze heeft een hele eigen kledingstijl met veel kleurtjes, iets waar ik ook veel van hou. De ene keer een knaloranje trui, dan weer een groen rokje. Erg vrolijk dus, wat wel bij haar past. Het was helemaal niet moeilijk om foto's te maken van Romy, want ze is zo'n persoon die altijd wel leuk op de foto staat (jaloers). Hier een kort interviewtje:  
 
Hoe zou jij je kledingstijl omschrijven?
Dat is zo'n moeilijke vraag! Ik weet het niet echt. Ik denk: vrolijk, kleurijk maar niet té. Ik draag af ent oe rokjes maar liever broeken. Ik draag heel vaak blousjes in vrolijke kleurtjes. Ik denk dat je mijn stijl zou kunnen beschrijven als sportief en vrolijk.
 
Wat zijn je favoriete shopadresjes?
Ik koop de meeste kleding bij de Pull & Bear en Mango. Zara vind ik ook altijd leuk:) Bij de H&M ga ik altijd kijken maar ik koop er eigenlijk bijna nooit wat.
 
Wat is je grootste miskoop?
Ik doe niet zo heel vaak miskopen, eigenlijk nooit. Dat komt omdat ik altijd goed nadenk of ik iets echt ga dragen als ik het koop. De enige miskoop die ik me kan herinneren is dat ik een jaar of twee geleden een pickachu onesie online heb gekocht, samen met twee vriendinnen. Ik heb hem nog nooit aangehad, niet eens in mijn eigen huis.
 
Wat is je favoriete item in je kledingkast?
Mijn laarsjes van de Subdued, die heb ik altijd aan. Ze zitten heerlijk en passen overal bij. Ik heb ze ook op deze outfitfoto's aan. En mijn lievelingsbroek va de Pull&Bear, maar die is laatst helaas kapot gegaan, versleten omdat ik hem zo vaak droeg.
 
Waar haal jij je inspiratie voor je outfits vandaan?
Oeh, dat is een lastige. Ik haal mijn inspiratie vooral van andere mensen, en dan geef ik natuurlijk wel mijn eigen twist aan.
 
 Heb je nog een 'fashiontip' die iedereen zou moeten weten?
Zoals ik al zei doe ik nooit miskopen en dat komt vooral doordat ik van tevoren goed bedenk wat ik wil gaan kopen en omdat ik nooit koop om het 'kopen'. Dat is dus mijn tip.
 
Dat was het interview met Romy, wat vinden jullie van haar outfit?
 
Liefs,
 
Charlotte
 

8 comments:

  1. Ze lijkt me inderdaad een heel leuk en spontaan meisje! Dat effect voor de garage is ook heel gaaf! X

    ReplyDelete
  2. Ah wat leuk dat je ook van anderen foto's maakt en ze interviewt. Ik ga die andere artikelen ook eens terugkijken! Knap meisje is Romy en haar outfit is echt leuk! X

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie foto's! Haar outfit is ook heel leuk :)

    ReplyDelete
  4. Die broek vind ik echt heel gaaf! Leuk artikel :)

    ReplyDelete
  5. Leuk interview. Ik vind het ook altijd moeilijk om mijn stijl te beschijven.

    ReplyDelete
  6. Wat een leuk concept! Ik vind haar broek heel gaaf! En de kleuren in haar flannel zijn prachtig!

    ReplyDelete
  7. Mooie outfit heeft ze aan! Leuk interview ook. Die laarsjes zijn inderdaad perfect om iedere dag te dragen. Ze passen overal wel bij! :)

    XX Saskia

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!