21 January 2015

OUTFIT: THE SERPENTINE WALL

 
ZON, LICHT EN GEEN MIST EN/OF REGEN! SNEL FOTO'S MAKEN! Dat is was ik dacht toen ik gister uit school kwam. En dus ging ik, hup, op de fiets naar een nieuwe 'outfitlocatie', namelijk de Slangenmuur. Defenitite: De slangenmuur is een fruitmuur, gebouwd met een slingerende lijn, die overal even dik is. De bochten vormen beschutte plaatsen, waarin windgevoelige planten of struiken, bijvoorbeeld leiboompjes, gepoot kunnen worden. Wordt in het engels ook wel de serpentine wall of the crinkle crankle wall genoemd. Oftewel: heel leuk voor de foto :) Al had ik het achteraf misschien beter niet kunnen doen want mijn toetsweek is begonnen en ik had gistermiddag toch een klein beetje tijdsnood. Maar de foto's zijn wel heel goed gelukt, al zeg ik het zelf.









Sweater H&M // Jeans Foreever 21 // Boots Dr. Martens // Bag Parfois // Necklace DIY //

Wat is de toetsweek toch een vervelende gebeurtenis. En dan zeg ik het nog netjes. En mijn school doet het ook nog vier keer per jaar. Vandaag had ik economie en ANW, mijn twee moeilijkste vakken. Ze gingen allebei best redelijk en ik ben blij dat ik het achter de rug heb. Morgen heb ik wel een chil dagje: Cambridge mondeling en Nederlands. Dus ik heb nu wel even tijd om deze post te schrijven:)
 
Even over de outfit. Deze broek is nieuw, hij is net niet skinny, net geen mom jeans en net niet high-waisted. Maar dat vind ik er juist zo leuk aan! En hoe cute is mijn tas? Ik heb hem van mijn oma gekregen voor mijn verjaardag. Hij is niet groot genoeg om als schooltas te gebruiken maar voor bijvoorbeeld de toetsweek is hij perfect. En mijn camera past er ook in, dus dat is helemaal top. Dit is trouwens de eerst keer dat ik outfitfoto's heb gemaakt met mijn nieuwe lens en ik ben echt heel blij met het resultaat. Wat vinden jullie?
 
Liefs,
 
Charlotte

26 comments:

  1. Ontzettend toffe outfit! Je hebt echt een leuke stijl :)

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit! En, wat heb je toch prachtig haar!

    ReplyDelete
  3. Hele leuke outfit, je tas is heel gaaf! En je haar is zo mooi haha<3
    X Emma

    ReplyDelete
  4. Wauw, die broek is echt super leuk!

    Liefs, Elbrich

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's! Die broek is ook super gaaf! :)

    ReplyDelete
  6. Wauw, wat een mooie outfit! En je tas erbij is zo leuk! En wauw,je haar is echt prachtig! Daar ben ik nu echt jaloers op! Liefs, X

    ReplyDelete
  7. Die lippenstift staat jou echt heel erg goed! Ik wou dat zo'n kleurtje mij zo goed stond..

    ReplyDelete
  8. Oh wauw! Wat een super mooie simpele outfit! En echt geweldige plek om foto's te maken! Liefs

    ReplyDelete
  9. Mooie foto's en een geweldige combinatie! Die broek is leuk met je dr Martens! Yup, toetsweek is niet leuk, gelukkig heb ik 'm net achter de rug. Maar in maart heb ik er weer een, volgens mij. Nog veel succes he!! XO

    ReplyDelete
  10. vette foto's inderdaad :) en leuke outfit!

    ReplyDelete
  11. Ziet er echt heel mooi uit! Ik hou van je broek en top bij elkaar!

    ReplyDelete
  12. Toffe locatie en je haar zit heel leuk zo! Succes met je toetsweek. :))

    ReplyDelete
  13. haha je beschrijft toetsweek inderdaad lekker netjes, en ugh ik ben zo blij dat die van mij morgen na mijn natuurkunde ook finito is !
    ik ben echt verliefd op je tas geworden! wat een beauty
    heel veel succes met je toetsweek!
    xx ish
    Tiny Heart Beats

    ReplyDelete
  14. Toetsweken zijn zo irritant haha. Vooral als je het 4 keer per jaar hebt. Succes nog met de komende toetsen. Je outfit is trouwens heel erg mooi, leuke locatie ook om foto's te maken :)

    ReplyDelete
  15. Ohh mooie foto's ja! En ik verwaarloos school ook op sommige momenten, maar ja, 'dat moet dan maar', haha. Je broek is ook echt leeeuk.

    ReplyDelete
  16. Mooie foto's! Ik vind de kleur van je broek heel mooi :) Wat voor lens heb je trouwens gekocht? :)

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
    Replies
    1. dankjewel! Ik heb de 50mm 1.8 lens voor mijn verjaardag gekregen:)

      Delete
  17. Aaah Charlotte je bent zo mooi! Hele toffe outfit. :)

    ReplyDelete
  18. Ah wat een gave outfit! Ben fan van je broek en tasje :)

    ReplyDelete
  19. Mooie foto's en inderdaad leuke locatie :) Je broek is moooi :)

    ReplyDelete
  20. Wat een prachtige outfit en locatie! Heerlijk he als het weer dan even perfect is voor foto's? Ik hoop dat je toetsweek een beetje goed verlopen is! Liefs

    ReplyDelete
  21. Wat gaaf dat je je foto's zelf maakt! Zeker goed gelukt met deze lens, lekker blurry op de achtergrond. Ik wilde al vragen welke lens het was, maar zag in de reacties dat het dezelfde is als die ik heb. Ik ben er ook fan van! Succes met als je toetsen!

    ReplyDelete
  22. Ik vind je broek heel gaaf!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!