10 February 2015

OTHER PEOPLES OUTFITS #5: EMMA

Mijn 5e 'Other Peoples Outfits' alweer. Dit keer fotografeerde ik Emma. Kijk verder voor meer foto's en een kort interview over haar eigen kledingstijl.














Sweater Mertz // Pants Zara // Jacket Beaumont // Shoes Clarks // Bag Unknown // Necklace Juwelier Brandlicht
 
Emma (17) ken eigenlijk pas echt sinds dit schooljaar, want we zitten nu bij elkaar in de klas. Ze is echt een heel vrolijk en enthousiast meisje, je kan altijd wel met haar lachen.
 
Hoe zou jij je kledingstijl omschrijven?
Ik heb best een duidelijk kledingstijl die ik zou omschrijven als een mix van klassiek en sportief. Ik draag vaak blouses en andere chique items, maar dan zorg ik met wat sportievere items dat het geheel iets 'losser' wordt.
 
Wat zijn je favoriete shopadresjes?
De Zara staat met stipt op nummer één, daar is bijna al mijn kleding van. Voor basics ga ik vaak naar de H&M en daarbij heb ik veel kleding van wat meer onbekendere merken zoals Stradivarius en Campus omdat mijn vader een eigen kledingwinkel heeft waardoor hij veel kleding krijgt, ook voor mij.
 
Wat is je grootste miskoop?
 Een vest met een beige bontkraag. Dat heb ik echt nooit gedragen.
 
Wat is je favoriete item in je kledingkast?
Een witte blouse met een print van allemaal kleine appeltjes erop. Die heb ik heel vaak aan en ik vind hem nog steeds helemaal leuk!
 
Waar haal jij je inspiratie voor je outfits vandaan?
 Vooral van andere mensen, uit tijdschriften en van paspoppen in winkels.
 
 Heb je nog een 'fashiontip' die iedereen zou moeten weten?
Koop alleen dingen waarvan je 100% zeker weet dat je het leuk vindt én waarvan je al een idee hebt hoe je het kan combineren. Zo voorkom je miskopen.
 
Dat was het:) Sorry dat ik al een tijdje niet heb gepost, maar in mijn volgende post zal je wel zien waar ik het zo druk me had. Wat vinden jullie van Emma's outfit?
 
Liefs,
 
Charlotte
 

6 comments:

  1. Wat een leuke outfit! Ik vind haar jas heel mooi!
    X Emma

    ReplyDelete
  2. Wauw! Wat een mooie jas!

    XO IMKE

    ReplyDelete
  3. Leuk dat je dit zo doet, gaaf! Ik vind het een hele leuke outfit!

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit en ook echt gaaf om zo over iemands stijl te lezen!

    ReplyDelete
  5. Wat leuk dat je outfits van anderen laat zien! Zo'n klein interviewtje erbij is ook tof!

    ReplyDelete
  6. Een van de Emma's, schooooool, schoolpein, heimwee....

    Leuk Lotje! <3

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!