14 February 2015

OUTFIT: COBALT BLUE



Fijne Valentijnsdag iedereen:) Nog plannen? Ik ga vanavond met vriendinnen eten en films kijken, heel gezellig. Gister heb ik nog even snel outfitfoto's gemaakt in de tuin van een vriendin. Geen prachtige locatie ofzo, maar ach. Kijk je mee?








Dress H&M // Sweater H&M // Boots Booho // Panty Hema // Lipstick M.A.C Ladybug // Armbandje EYP
 
Ik vind dit zo'n mooi kleur blauw, zeker in combinatie met rode liptsick vind ik het heel chique staan. En voor de oplettende kijkers: ik heb inderdaad mijn haar geknipt. Het is van borsthoogte naar schouderlengte gegaan en ik ben er heel blij mee. Het is veel minder slap en ik heb veel meer 'volume' (ik klink nu als een shampoo reclame, ik weet het). En ik weet dat ik had gezegd dat di een 'last few weeks' post zou worden, maar jammer dan. Die post komt er nog wel aan hoor;)
 
Liefs,
 
Charlotte

11 comments:

  1. Leuke outfit! Slim zo, een jurkje onder je trui, staat je erg goed Charlotte!

    ReplyDelete
  2. Wouw echt een leuke outfit!!
    Liefs Nathalie

    ReplyDelete
  3. Ik vind deze kleur blauw ook echt prachtig! Hele leuke outfit!

    ReplyDelete
  4. Nice pics en jij ook een fijne Valentijnsdag!

    xxx!

    ReplyDelete
  5. Wauw, mooi kleurtje! Nog een fijne after-valentine!

    ReplyDelete
  6. Wauw prachtige outfit! Heel leuk gecombineerd en ik vind je schoenen zo vet!

    ReplyDelete
  7. wow geweldige kleur en perfect gecombineerd! heel mooi.

    ReplyDelete
  8. Wat een mooi jurkje! Die kleur staat je goed en wat een mooie combinatie met dat zwart. :) Liefs, Rowan

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke outfit! En wat een prachtige bos krullen heb je haha<3
    X Emma

    ReplyDelete
  10. Ohhh, wat een lekkere zonnige foto's! Ik hou inderdaad ook erg van kobaltblauw, al staat het mij niet zo mooi, bwuhh :(.

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!