21 February 2015

WOODY


Sinds ik mijn 50 mm lens heb wil ik overal foto's van maken, het liefst van mensen. Maar met dit weer wordt mijn keuze erg beperkt en kan ik eigenlijk alleen maar foto's maken van de enige in mijn huis die er geen bezwaar tegen heeft: Woody.
 













Sorry voor alle kattenhaters maar ik verzoek jullie vriendelijk mijn blog nu te verlaten. Kijk nou hoe cute dit bolletje wol is, daar kan je toch niks tegen hebben? Maar goed, eigenlijk gaat deze post verder nergens over dus ik zal maar een paar interessante dingen vertellen:
 
Ik ga deze zomervakantie interrailen
Ja ja, met de trein door heel Europa! De voorlopige route die we hebben uitgestippeld is Berlijn (Duitsland), Praag (Tjechië), Boedhapest (Hongarije), Split (Kroatië) en Bled (Slovenië). Ik ga met 3 vriendinnen en ik heb er nu al heel veel zin in.
 
De uitvoering van mijn musical is bijna
Op 3 en 4 maart is de opvoering. Deze vakantie moeten we iedere doordeweekse dag nog hard oefenen om het af te krijgen maar ik heb er alle vertrouwen in.  
 
Het is voorjaarsvakantie
Ja de naam is niet helemaal toepasselijk (vandaag hagelde het), maar de vakantie is wel lekker. Ik heb buiten het musical oefenen nog niet zo veel gepland. Morgen ga ik met mijn moeder winkelen en woensdag gaan ik eindelijk weer eens met al mijn vriendinnen afspreken. Dat hebben we echt al veel te lang niet meer gedaan want iedereen heeft een veel te druk leven.
 
Online shoppen is mijn zwakte
Nou eigenlijk koop ik bijna nooit iets online maar ik kan wel heel goed alle leuke dingen in mijn winkelmandje stoppen, erover kwijlen, een pijnscheut in mij hart krijgen als ik de prijs zie en het vervolgens weer leeg maken. Ik heb een zwaar leven.
 
OOKEEE, dat was het wel weer denk ik. Wat gaan jullie in je vakantie doen?
 
Liefs,
 
Charlotte
 
 


7 comments:

  1. Mooie foto's! En wat een schattige kat! Leuk dat je gaat interrailen in de zomervakantie, deze vakantie ga ik vooral korte dagjes weg met familie en vrienden! :)

    ReplyDelete
  2. Mooie kat! en mooie foto's heb je gemaakt.
    Leuk dat interrailen! Ik ga naar Frankrijk en heb er zin in.

    Liefs
    Daniëlle

    ReplyDelete
  3. Super leuk artikel! Ik heb ook een katje en die lijkt zo erg op die van jou! Hele mooie foto's en een leuk artikel! Ik ga je blog volgen.

    ReplyDelete
  4. Supergaaf dat je gaat interrailen! Bij mij is jammer genoeg de vakantie voor bij :(. Kisses

    ReplyDelete
  5. Ah wat een lieve foto's :) xx

    ReplyDelete
  6. Ah, wat een schatje, ik houd van katten! Maar onze kat Bella loopt altijd weg als ik een foto wil maken, of gaat boos kijken.. grr. Fijne vakantie en wat tof dat je gaat interrailen in de zomer!

    ReplyDelete
  7. Ahhh wat een lieverd, ik kan ook echt 1000 foto's maken van mijn slapende kat hihi
    Crazy cat lady over here!

    Helaas werk ik al een paar jaar fulltime en heb ik niet meer zo veel vakantie hihi
    Geniet er van!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!