9 March 2015

OUTFIT: SPRING, SPRANG, SPRUNG

 IS HET LENTE?! Officieel gezien nog niet, maar het feit dat ik zondag jasloos door het zonnetje heb gefietst en vandaag deze heldere foto's met zonlicht en bloemetjes heb kunnen maken duiden er wel op. Dit had ik vandaag aan naar school, kijk je mee?




















 
Dress Brandy Melville // Jacket Guess // Panty H&M // Socks H&M // Boots Dr. Martens
 
Ik werk op zonne-energie. Dat zeg ik altijd, maar het is ook écht zo. Ik merk dat ik bij het kleinste zonnestraaltje al een stuk vrolijker ben, ik meer fut heb voor vervelende klusjes, en ik vooral veel creatiever ben. Vorige week was echt heel druk want ik had de opvoering van de schoolmusical twee avonden met afterparty, doordeweeks. Dat soort hectische weken leiden bij altijd tot verslonzing. Verslonzing van mijn kamer, mijn schoolwerk en mijn uiterlijk. Waar ik vorige week alleen maar broeken met truien heb gedragen (soms zelfs een joggingbroek, waar ik eigenlijk op tegen ben), heb ik vandaag eindelijk eens wat meer tijd genomen 's ochtends. Met deze outfit als resultaat. Ik voel me ook veel fijner als ik er leuker uitzie, gewoon iets zelfverzekerder ofzo. Hebben jullie dat ook?
 
Volgens mij was dat echt een ratelstukje, maar het gaat natuurlijk om de outfit. Wat vinden jullie ervan? Zijn jullie ook zo'n fan van kniekousen als ik?
 
Liefs,
 
Charlotte

16 comments:

  1. Wat een leuke outfit! Ik vind je kniekousen zo gaaf bij dat jurkje!<3
    X Emma

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke outfit en mooie foto's met de bloemetjes op de achtergrond, geeft zo'n lente sfeer! Kisses

    ReplyDelete
  3. Ik vind je outfit zo leuk, en de foto's zijn helemaal vrolijk lente-achtig! :))

    ReplyDelete
  4. super leuke outfit! ik vind dat je echt een schitterend gezicht hebt, zeker in deze foto's ben je werkelijk prachtig!
    ik heb hetzelfde hoor ik ben een stuk productiever in de lente/zomer en ja als ik het druk heb loop ik het liefst in een comfy shirt en pyjama shorts rond of mijn meest comfortabele jeans gewoon lui zijn haha
    xx ish
    Tiny Heart Beats

    ReplyDelete
  5. WAAUW Charlotte deze foto's! Echt onwijs mooi scherp gesteld, wat leuk met die krokusjes erachter! Echt een lente feeling.. Ik vind je grijze jurkje heel leuk, die sokken heb ik trouwens ook hihi. :)

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtige foto's, je staat er erg gelukkig op! Ik snap je gevoel hoor, als het zonnetje schijnt ben ik ook altijd twee keer zo gelukkig ;)
    Ik ben ook fan van kniekousen maar als je zo lang bent als ik is het soms gewoon erg lastig kniekousen te vinden die effectief tot over de knie komen, haha! ;)
    Leuke outfit, hij staat je super goed!

    XO Imke

    ReplyDelete
  7. Ik vind het echt een super leuke outfit! Het staat heel goed bij je :)

    ReplyDelete
  8. Gave outfit en blog! Ik volg je vanaf nu. :)

    ReplyDelete
  9. Wat een gave outfit! De foto's zijn ook echt prachtig!

    ReplyDelete
  10. Dit staat je heel goed! Ik kan me ook heel goed vinden in je verhaal. Nu het weer wat lekkerder weer is, merk ik dat ik zó veel vrolijker ben en zelfs wat beter in mijn vel zit :) Lang leve de zomer!

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  11. Bedankt voor je leuke reactie op m'n blog <3

    ReplyDelete
  12. Hele leuke outfit! Oh en ohmy, je header is super mooi!

    ReplyDelete
  13. Aaah, wat heb jij een ontzettend leuke kledingstyle! En jeetje wat een mooi gezichtje heb jij, stiekem komt er nu een beetje jaloezie in mij op. Wel goede jaloezie hoor. :') En je haar is ook mooi. <3

    ReplyDelete
  14. Superleuke outfit! Mooie foto's ook Ik ga je blog meteen volgen <3

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!