1 March 2015

SHOPLOG PRIMARK: WIT, WITTER, WITST

Maakte ik laatst nog een shoplog genaamd Blauw, blauwer, blauwst, kan ik deze shoplog nu wel wit, witter witst noemen. Vier van de zes kledingstukken die ik vorig weekend bij de Primark kocht zijn namelijk wit. Blijkbaar bepaald het eerste kledingstuk dat ik in een winkel uit kies de rest van mijn shopgedrag in die winkel. Kijk je mee wat ik allemaal kocht?

 
Witte sandalen
Als eerste de beauties op bovenstaande foto. Ik ben hier echt helemaal verliefd op. Mijn moeders 'Nee die vind ik echt heel lelijk' opmerking veranderde al redelijk snel in een 'Oh, ze zijn toch wel leuk!' en dus gingen ze in het winkelmandje. Het is nu natuurlijk nog veel te koud om ze te dragen (warning: dat is met bijna alle items in deze shoplog, ik was een beetje in de zomer sfeer...) maar zodra de zon zich laat zien ga ik ze echt heel vaak dragen. Ze zijn heel leuk onder een rokje of jurkje maar ook onder een skinny jeans vind ik ze helemaal super. Ze waren trouwens ook in zwart, voor de geïnteresseerden.
 


Witte boho top
Zoiets als deze leuke cropped top met pof-effect wilde ik al heel lang. Toen ik hem bij de Primark zag hangen was ik dan ook erg enthousiast. Ik heb hem uiteindelijk wel een maat te groot meegenomen omdat mijn maat er niet meer was, maar ik vind het een beetje oversized nog steeds heel leuk. Hij was ook in het zwart te koop.



Witte cropped top
Dit topje heeft echt zo'n Brandy Melville stijltje en stofje. Hij is geribt en heeft schattige schuin afgeknipe mouwtjes. Jammer genoeg schijnt hij wel heel erg door, maar ik draag er gewoon een kort wit hemdje onder. Dit is echt zo'n basic topje dat overal bijpast, altijd handig om te hebben. Deze top was er ook in zwart en grijs.



Witte gehaakte top
Nóg een wit topje? Ja, sorry, maar deze is toch ook weer heel leuk? Het is een gehaakte cropped top met een soort bloemen patroon en franjes aan de onderkant. Ik weet nu al dat ik dit heel vaak ga dragen deze zomer. Het staat echt leuk op ieder kort broekje op rokje en geeft gelijk een heel vrolijk effect.


Rode trui
Het is niet wit!!! Aplaus, aplaus. Deze cropped trui (alle kleding die ik heb gekocht is trouwens ook cropped...) met verschillende sport logo's zit gewoon heerlijk én ziet er leuk uit. Aan de binnenkant is hij van hele zachte sweatstof en dat maakt hem heerlijk warm. 


Ketting met cirkel
Ik vond de accessoires een beetje tegenvallen. Het enige leuke wat ik kon vinden was dit simpele goudkleurige kettinkje met een cirkeltje eraan. Heel minimalistisch en het past ook bij iedere outfit. Het is wel heel plastic, maar dat merk je alleen als je hem vasthebt. Anders is het toch net echt goud? ;)







Zwarte en grijze haarbanden
Deze twee brede haarbanden zijn niet heel interessant maar ik vind deze gewoon heel chil in de zomer na het zwemmen of douchen. Het is trouwens erg moeilijk om een beetje ene aantrekkelijke foto van haarbanden te maken...
 
Dat is wat ik allemaal heb gekocht bij de Primark, welk item is jullie favoriet?
 
Liefs,
 
Charlotte



12 comments:

  1. Nu ik je shoplog zie wil ik heeeeeel graag naar de primark! Je witte sandalen zijn zo tof! En ik ben verliefd op je kanten top, echt zo bohemiam, hippie achtig!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  2. Hé dat witte croptopje heb ik ook, die is inderdaad heel fijn. Leuke dingen heb je gekocht! :)

    ReplyDelete
  3. Ik vind de sandalen zo leuk! Van die hele simpele minimalistische sandalen, zonder poespas. Heel fijn! Je kanten top vind ik ook erg gaaf. Leuke shoplog

    ReplyDelete
  4. Aaah wauw dat gehaakte topje is zoo mooi!

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke items heb je te pakken gekregen! De witte gehaakte top vind ik echt heel leuk!

    XO Imke

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke items, bij de Prrrrimark ligt vol met leuke dingen! Enne.. Ik heb je genomineerd voor de 'The Versatile Blogger Award', zo'n leuke pass-it-on tag. Het lijkt me super om hem op je blog te zien! Op mijn blog heb ik er uitgebreid wat info over gegeven.
    Liefs,

    ReplyDelete
  7. ik vind je sandalen leuk! grappig dat je moeder van mening veranderde daarover!

    ReplyDelete
  8. Leuke aankoopjes! Ik vind witte kleding enorm aantrekkelijk, maar het wordt zo snel vies.. Ik knoei altijd, dus dat is niks voor mij haha.

    ReplyDelete
  9. Mooie aankopen allemaal! Vooral de schoenen vind ik gaaf! xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    ReplyDelete
  10. Ah wat een leuke aankopen! Ik krijg zin om weer eens naar de Primark te gaan. Weet je misschien de prijs van de sandalen nog? Liefs (:

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!