22 April 2015

MINI-OUTFIT: THE DUNGAREE DRESS


Oh wat hou ik toch van mijn dungaree-dress. Prachtige kleur denim, simpel model, grote zakken en koper-kleurige knopen; wat wil een modemens nog meer? En dat voor €3,- bij de Primark zo'n twee jaar geleden.


Met dit wisselvallige weer vind ik het maar moeilijk om te weten wat ik aan moet doen. Omdat er ook warme dagen zijn geweest, trek ik nu al veel te snel mijn zomerjurkjes uit de kast, om vervolgens te gaan zitten bibberen als ik met mijn vriendinnen buiten tussenuur vier. Maar vandaag was ik erg tevreden met mijn outfit; een warme trui met daarover mijn dungaree dress. Een dikke panty en mijn nieuwe Allstars. Die dikke panty is wel gelijk de reden waarom ik geen complete outfitfoto's heb gemaakt: pas toen ik op de fiets zat ontdekte ik dat er een groot gat op mijn dijbeen zat. En aangezien ik te lui was om me eenmaal thuis om te gaan kleden, is deze outfit-post nu een mini-outfit-post. 


Sweater H&M // Dungaree dress Primark // Necklace H&M 

Laatste nieuws (wat jullie hoogstwaarschijnlijk allemaal wel weten): het is Meivakantie! Ik heb echt ongelooflijk veel zin in deze vakantie want ik ga heel veel leuke dingen doen. Shoppen, Koningsdag, Fryslân met Noor, bevrijdingsfestival, mijn blogvriendinnen eindelijk weer eens zien en waarschijnlijk heel veel foto's en tekeningen maken aangezien ik eindelijk wat meer vrije tijd heb. Alhoewel, ik heb wel al meer dan de helft van mijn vakantie volgepland... 
Wat gaan jullie deze vakantie doen?

Liefs,

Charlotte





7 comments:

  1. Wat leuk, ik en gek op tuinbroekjes!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke foto's! Je kat is echt een schatje!
    Liefs,
    Chantal

    ReplyDelete
  3. Ik heb volgende week mei vakantie. Fijne week! En trouwens, je kunt een zwarte, ripped jeans winnen op mijn blog, misschien iets voor jou?! Liefs,

    ReplyDelete
  4. Ziet er leuk uit voor zover je het kan zien ! En wat een koopje zeg bij de Primark :)

    ReplyDelete
  5. Aaah wat ben jij ontzettend mooi en wat een leuke kledingstyle heb je, een beetje hetzelfde als mij maar dan ook toch weer niet. Dankjewel voor het volgen van mijn blog, ik volg je nu terug!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!