11 April 2015

OUTFIT: SKORTS ARE BETTER THAN SKIRTS

Eindelijk kan ik deze outfitpost uploaden. Ik probeer het al drie dagen maar blogger deed stom en ik kon geen foto's uploaden. En foto's zijn best cruciaal bij een outfitpost. Maar na wat advies van medebloggers heb ik Google Chrome gedownload en nu werkt alles weer, yeeeh. Maar genoeg technische praat: kijken jullie mee naar mijn outfit?











Skort Bershka // Sweater van papa // Socks H&M // Panty Hema // Boots Boohoo // Necklace Unkown

Pas toen ik deze foto's maakte realiseerde ik me dat ik in mijn vorige outfitpost ook al over-knee socks aanhad. Maar ach, ze zijn ook leuk. En die vorige waren grijs en deze zwart, een groot verschil. Ik hou echt van deze en alle andere skorts die er bestaan. Ze zijn praktisch en leuk tegelijk. Ik ga deze denk ik heel veel dragen nu het wat lekkerder weer wordt: je hoeft niet de hele tijd te checken of je 'rokje' te kort is maar je ziet er tegelijkertijd wel leuk uit. En ik weet dat het gister rokjesdag was, maar van mij mogen ze daar 'skortsdag' van maken.

Deze trui draag ik iets te vaak de laatste tijd, terwijl hij echt net iets te oversized is aangezien hij van mijn vader is geweest. Maar ik heb gewoon wat met oversized kleding, het staat zo leuk als je het met iets 'sierlijks' combineert zoals in dit geval een kort rokje en laarsjes met een beetje een hak.

Mijn toetsweek is klaar dus ik heb eindelijk rust! Verder is het bijna mei-vakantie (nog maar twee weken!) en prachtig weer. Mij hoor je niet klagen, zeker niet als ik zoals vandaag eindelijk een dagje niks hoef. Ik ga lekker een beetje bloggen, lezen, pianospelen en series kijken. Af en toe is er niks leukers dan dat, toch? Wat gaan jullie dit weekend doen?

Liefs,

Charlotte

11 comments:

  1. Wauw, wat een mooie foto's! Skorts zijn zo leuk! En ja, beter dan rokjes :)

    ReplyDelete
  2. Wat is die skort mooi, prachtige outfit! Geniet lekker van je weekend :)
    X Emma

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke outfit zeg, mooi die grijze tinten! X Laura www.mixtfashion.com

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke skort! Ik vind je schoenen ook super gaaf :) Liefs!

    ReplyDelete
  5. Hele gave outfit! Super gecombineerd!

    ReplyDelete
  6. Je skort is echt tof, helemaal gecombineerd met die trui! :)

    ReplyDelete
  7. Heel tof! Deze outfit is echt perfect voor dit soort weer! Wel lekker lente-achtig, maar nog net iets te koud voor blote benen :)

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  8. Heel leuk!! Je overknee socks zijn heel tof!

    ReplyDelete
  9. Hele gave outfit! Wat zijn skorts toch leuk (:

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!