12 May 2015

BLOG BDAY: 4 YEARS!


Ja ja, je leest het goed: My Journey Through Style bestaat vandaag, 12 mei 2015, 4 jaar! Op 12 mei 2011 plaatste ik mijn allereerste post. Ik ben zelf ook verbaasd dat ik al zo lang blog, de tijd vliegt. 


Ik herinner me nog goed dat ik als dertienjarig meisje begon met bloggen zonder dat ik er ook maar iets van af wist. Ik had een hele basic lay-out, ik volgde en las geen andere blogs en pas toen ik na een maand of twee mijn eerste reactie kreeg ontdekte ik langzamerhand het 'bloggerwereledje'. Mijn blog heeft me al zoveel leuke dingen gebracht: ik heb hele leuke mensen leren kennen, ben naar een aantal gave events geweest en heb samenwerkingen gedaan met verschillende webshops. Ook heb ik mijn fotografie-, html- en schrijfskills enorm verbeterd en vooral; ik heb een eigen plekje op het internet gecreeët waar ik al mijn creativiteit kwijt kan, op een manier die ik helemaal zelf bepaal. 

Oke genoeg 'sentimental talk' en door naar de vraag die jullie allemaal beantwoord willen hebben: 'Wat is datverbandje op je knie op die foto?' Tjaa, geen spannend verhaal helaas, vooral erg sneu. Om het samen te vatten viel ik op een tennisbaan terwijl ik niet eens aan het tennissen was... ja sneu, ik zei het toch?

Maaaarrrr, vraag voor jullie: Hoelang bloggen jullie al? En wat is het leukste dat je door je blog hebt gekregen wat je eerst nog niet had?

Liefs,

Charlotte

7 comments:

  1. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik blog nu bijna een maand dus ik benieuwd wat me allemaal nog te wachten staat... :)

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd! Je blogt al heel lang inderdaad! Het is inderdaad fijn dat je je creativiteit erin los kan laten!

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd!! Wat lang al zeg! Ik blog nu ongeveer 2,5 jaar. Heb ook al wat samenwerkingen gehad en nu ambassadeur van de Hunkemöller :) (Bedankt voor je leuke reactie!)
    Nooit verwacht dat ik dat zou bereiken!

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd! Leuke foto erbij :) Ik kan me nog herinneren dat ik je net volgde en je tekeningen van modepoppetjes postte. Heel leuk!

    Ik blog in oktober alweer 5 jaar. Wiehoe. Ik heb vooral mijzelf een beetje 'gevonden' in die tijd. Wat ik nou écht leuk vond om over te bloggen, en niet wat de rest van de bloggers ook deden. (om in het zweverige sfeertje te blijven)

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd met je blog! :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteeerd! Ik blog sinds januari dit jaar ook al 4 jaar, het gaat inderdaad zó snel! Het duurde bij mij alleen wat langer voordat ik het blogwereldje doorkreeg, haha.

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  7. Wow, dat is zo lang! Gefeliciteerd :) Ik kan over iets meer dan 'n maand mijn halfjarige blogverjaardag vieren, hahah, dat kan niet tegen je vier jaar op!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!