7 May 2015

BLOGGERS REUNITED



Afgelopen maandag zag ik eindelijk Jill en Tessa weer een keertje. Het leek me wel leuk om er even een korte post over te schrijven. Natuurlijk hebben we ook outfitfoto's gemaakt maar die komen later nog online. Het is een beetje een simpele foto-tekst-foto-tekst post, maar ach; dat is ook wel eens lekker toch?

Het plan was om af te spreken met een grote groep waarmee we vorige keer ook al mee hadden afgesproken, maar helaas konden er heel veel op het laatste moment niet en waren we nog maar met drie. Maar dat was op zich ook wel leuk, aangezien Jill en Tessa precies de twee waren waarmee ik begin 2014 mijn tweede bloggermeeting ooit mee had (klik hier voor de post, echt grappig om te zien hoeveel we verandert zijn). We spraken af op Rotterdam centraal en gingen toen naar de markthal waar we onder andere deze heerlijke donuts kochten.
 

Wat een hipsterfoto hè. Maar ach, het was gewoon een heerlijk moment dus het moest even vastgelegd worden. Met mijn frambozenkwarkbeker uit de markthal, twee blogvriendinnen én je splinternieuwe mom jeans (ik heb het perfecte paar gevonden, binnenkort online) in het zonnetje zitten is toch wel het goede leven. Toch besloten we na een tijdje dat het wel tijd was om te gaan shoppen!



 
Ik kocht maar één item aangezien ik de dag ervoor ook al had geshopt met mijn oma, maar ik ben er wel ontzettend blij mee. Het is een streepjesshirt van de Monki, met lange, strakke mouwen en een los middenstuk (hoe noem je dat bij een shirt? Ik weet dat dit een hele onduidelijke en onscherpe webcam-kwaliteit foto is maar het gaat om het idee.. ;)
 
 
Na het shoppen hebben we outfitfoto's gemaakt en we besloten de dag op het dakterras van de La Place, waar we smoothies en muntthee dronken, alweer in het zonnetje want het weer was ons heel gunstig gezind. Al met al was het een hele gezellige dag met twee hele gezellige meiden (met hele leuke blos *HINT*check them out)
 
Liefs,
 
Charlotte


7 comments:

  1. Dat ziet er gezellig uit!

    ReplyDelete
  2. klikt super gezellig en wauw wat zien die donuts er geweldig uit !
    x ish
    Tiny Heart Beats

    ReplyDelete
  3. Ah wat super leuk! Kan niet wachten op de outfit foto's!

    ReplyDelete
  4. Ziet er allemaal erg leuk & gezellig uit!! En die donuts... Die wil ik ook, haha!

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  5. Ziet er onwijs gezellig uit! En aah die donuts<3
    X Emma

    ReplyDelete
  6. Ah ziet er heel gezellig uit, leuke foto's!

    ReplyDelete
  7. Klink heel gezellig! Leuk om te lezen! :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!