16 May 2015

FASHIONBOOTZ: FASHIONABLE RAINBOOTS (REVIEW)

Hoewel we in deze tijd van het jaar natuurlijk het liefst al rondlopen in zomerse topjes, jurkjes en shortjes met leuke sandaaltjes en sneakers laat het niet Nederlandse weer dat niet altijd toe. Het regent vaak nog plotseling pijpenstelen, wat totaal niet fijn is (zeker niet als je waterproof wil zijn én er leuk uit wil zien). Maar ik heb nu de oplossing: deze cute laarsjes van Fashionbootz.
 
In de meivakantie kreeg ik een mailtje van Carlijn, de eigenaresse van de webshops Boeties; een site die leuke laarsjes verkoopt en Fashionbootz; een webshop voor fashionable regenlaarzen- en kleding. Ik mocht een paar laarsjes uitkiezen van Fashionbootz en voor jullie reviewen. Hartstikke leuk natuurlijk; ik koos voor deze zwarte kortjes (€34,95) omdat ik het wel leuk vond om een keer korte regenlaarsjes te hebben én omdat ze erg sierlijk zijn door de smalle pasvorm. De strik op de voorkanten geven de laarsjes een beetje een grappige en schattige twist.
 
De verzending van de laarsjes was helemaal super want ik had ze de volgende dag al in huis, met een tijdschrift en leuk kaartje erbij. De laarsjes zijn erg stevig en ook helemaal waterafstotend (ja dat heb ik natuurlijk even getest). Ik raad je wel aan om de laarsjes een maat groter te bestellen dan je normale schoenmaat, gewoon omdat ze dan iets fijner zitten. En mocht je deze laarsjes nou niet leuk vinden; er is nog een heel assortiment met allerlei andere leuke regenlaarzen én regenponcho's(Zeker een kijkje waard als je binnenkort naar een festival gaat waar het nog wel eens slecht weer kan gaan worden)

Ik ben heel blij met mijn laarsjes en ik raad iedereen die ook altijd struggled met leuke regenkleding- en laarzen vinden zeker aan om een kijkje te nemen op Fashionbootz.
Wat vinden jullie van deze laarsjes?
 
Liefs,
 
Charlotte

5 comments:

  1. Ze zien er erg leuk uit, veel plezier ermee!

    ReplyDelete
  2. Aaah, echt superleuk! Vooral dat strikje <3

    ReplyDelete
  3. Ze zijn cute! Ik ga even kijken op de site! :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!