23 May 2015

OUTFIT: MOM JEANS AND DOCS



Dit is wat ik droeg bij mijn shopdate met Jill en Tessa in Rotterdam. Het was eigenlijk nog ee beetje een te warme outfit (ik had ook nog een jas) want het werd snel heel lekker weer. Kijk je mee naar de foto's? (credits naar Jill)





 Top Vintage per Kilo (similar) // Jeans Pull & Bear // Cardigan Primark (similar) // Boots Dr. Martens // Necklace via Vouchervandaag // Tattoo choker H&M (similar

Een beetje een andere lay-out dit keer maar ik ben een aan het experimenteren met hoe ik mijn blog kan onderscheiden van de duizenden out there. Ik ben zelfs aan het nadenken over een naam-verandering (van mijn blog dan hè) want My Journey Through Style is zo vreselijk lang. Het liefst wil ik mijn hele lay-out omgooien maar dat kost echt te veel tijd, misschien in de zomervakantie. 

Maar dat terzijde: mag ik even praten over hoe blij ik ben met mijn mom jeans? Ik wilde al heel lang een paar. Eerst kocht ik deze mislukte versie van de Forever 21, toen bestelde ik een paar van de H&M maar die waren te groot dus wilde ik hem weer gaan switchen. Dat hoefde ik uiteindelijk niet te doen want toen ik met mijn oma ging shoppen vond ik deze geweldige jeans. De kleur, de lengte en hoogte (ja ja hij is navelbedekend, dat zie je niet iedere dag) zijn gewoon helemaal perfect. Dus als je nog op zoek bent naar (Mom) Jeans, ga zeker even langs de Pull & Bear. Oh en nog één tip: de ketting die ik draag is GRATIS te koop op Vouchervandaag. Je betaald wel de verzendkosten maar op zich is dat nog een stuk goedkoper dan op andere plekken. 

Liefs,

Charlotte








16 comments:

  1. Wauw you look stunning :)

    ReplyDelete
  2. Wat een toffe outfit! Helemaal mijn stijl :) Xo

    ReplyDelete
  3. Hele leuke outfit! Ik vind je mom jeans echt geweldig! Liefs!

    ReplyDelete
  4. Wat gezellig, zo'n shopdate! Hele leuke outfit! :)

    ReplyDelete
  5. Wat een heerlijke outfit, wauw! De foto's zijn ook echt zooo mooi! Liefde voor deze post!

    ReplyDelete
  6. Super leuke outfit en mooie foto's! Kisses

    ReplyDelete
  7. Een superleuke top en die ketting is ook gaaf!

    ReplyDelete
  8. Wauw, super leuke outfit!

    ReplyDelete
  9. Super leuk! Wat fijn van die ketting, enkel de verzendkosten lijkt me inderdaad niet duur. En ik had vroeger ook altijd twijfels over mijn blog, dus ik zou gewoon zeggen: doen wanneer je eens tijd hebt! Achteraf ben je er altijd zooo tevreden mee als je het eindelijk kan doen zoals je zelf zou willen :)

    ReplyDelete
  10. Ohh mooie foto's en inderdaad megafijn dat je broek over je navel heen valt. Zoiets zoek ik ook nog, haha. Qua blog ben ik ook nog steeds aan het twijfelen, ook over mijn naam. Ik heb het gevoel dat je hem niet zo makkelijk onthoudt, haha. Ik heb zelf ook nog geen eigen domein, dat wil ik binnenkort ook aan gaan schaffen :) Ik denk dat ik er van de zomer ook maar eens wat meer tijd aan ga besteden!

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  11. Wat een toffe outfit! Die mom jeans staat je echt heel leuk!!

    ReplyDelete
  12. Waauw de broek staat je heel mooi! En waauw die foto's en die plek/achtergrond, alles klopt!

    ReplyDelete
  13. Hele gave look! Hou van deze vintage outfits :)

    ReplyDelete
  14. De mom jeans staat je ge-wel-dig! Jaloers! X

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!