2 May 2015

SHOPPINGZ:VINTAGE PER KILO


Hoe leuk is deze blouse? Ik kocht hem, samen met nog vier andere items, afgelopen zondag bij 'Vintage per Kilo' in Utrecht. Kijk je mee naar wat ik nog meer kocht?





Dat was alles wat ik kocht! Misschien niet heel veel maar ik was op de tweede dag gegaan en niet heel vroeg, dus er waren niet heel veel leuke items in mijn maat meer over. Maar het was zeker een leuke ervaring om op gewicht te shoppen. Wat vinden jullie trouwens van deze manier van mijn geshopte items laten zien? Iets meer magazine-achtig, ik vond het wel leuk om een keer te proberen. Maar laat maar weten wat jullie er van vinden.

Liefs,

Charlotte


6 comments:

  1. Oh leuke dingen, die Naf Naf blouse is echt vooral super leuk!

    ReplyDelete
  2. Leuke dingen, en tof hoe je het hebt geplaatst met die 'how to wear' erbij! :)

    ReplyDelete
  3. Super leuk! Creatief hoe je deze blogpost in elkaar hebt gezet en ik ben echt verliefd op die eerste blouse! <3

    ReplyDelete
  4. Wat tof zeg. Daar zou ik ook wel een keer willen shoppen.

    ReplyDelete
  5. Leuk gedaan! Die naf naf blouse is heel leuk :)

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  6. Vintage shoppen is zo heerlijk goedkoop :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!