13 June 2015

HET IS 13 JUNI 2015

Ik kon geen betere titel verzinnen, dus stil

Ik leid een druk leven, zoals iedere andere scholier in zijn laatste loodjes. Ik heb nu al bijna drie weken niet geschreven door deze drukte, en nu mijn toetsweek bijna begint is het misschien niet het beste moment om weer te gaan bloggen (Deze post was eerst ook bedoeld als een: Sorry, jullie moeten me nog maar twee weken missen, dan ben ik back to business) MAAR ik doe het toch, want nu ik weer schrijf, zie ik weer dat het bloggen niet alleen tijd en moeite kost, maar ook gewoon heel leuk is. En ik ben all about leuke dingen blijven doen in tijden van stress (Soms zelfs iets te veel maar dat is weer een ander verhaal). Oh en voor iedereen die geslaagd is: GEFELICITEERD, want behalve zelf niet bloggen heb ik ook echt zero blogs gelezen. Deze post is eigenlijk niets meer dan dit slappe stukje tekst en een paar foto's die ik laatst heb gemaakt en die ik mooi vond... #artsyhoor





Dat was het dan weer, tot de volgende keeerrrrr. Succes met leren als je dat moet doen, geniet van je vakantie als je die al hebt (jaloers) en vooral: maak gebruik van het lekkere weer want het is zo weer weg (voorspellende gave).


Liefs,

Charlotte

p.s: Het boek op de eerste foto is 'Extremely Loud & Incredibly Close' van Jonathan Safran Foer, ik lees het nu voor engels maar het is echt een heel goed boek.
p.p.s: Even een promo voor mijn Tumblr omdat ik mijn eigen grootste fan ben

p.p.p.s: Als er iemand extreem goed is in wiskunde A, 5 vwo; wanneer gebruik je NCD/InvNCD/BCD? Zucht...




3 comments:

  1. Mooie foto's en heel veel succes met school! Je kan het! Liefs, Klaske

    ReplyDelete
  2. Cute foto's
    ncd: bij een normale verdeling als je van een bepaald getal naar procentuele aantal wil
    invN: als je het procentuele aantal weet (bv 40%) en als je dan wil weten welk getal er bij 40% ligt
    bcd: bij een binomiale verdeling zie ncd
    Zo klopt het volgens mij veel plezier ermee!

    ReplyDelete
  3. wauw echt hele mooie foto's!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!