21 July 2015

5 MUST-HAVES FOR YOUR PACKINGLIST


Ga je net als ik binnenkort op vakantie en ben je bezig je packinglist te maken? Hier zijn vijf dingen die je niet moet vergeten mee te nemen!

#1 EEN GOED BOEK
Voor mij is dit in ieder geval een must-have. Ik hou enorm veel van lezen en heb er nu ook eindelijk weer tijd voor. Niets is toch relaxter dan met een lekker koud drankje en een goed boek bruin te worden in de zon? Echt, ook als je denkt dat je niet van lezen houd: probeer het gewoon, je zal zien dat het enorm ontspant én leuk is. Ik lees op dit moment 'The Catcher in the Rye' van J.D.Salinger. Ik ben nog niet ver maar ik kan hem jullie wel al aanraden!


#2 SOKKEN
Huh, sokken? Ja. Ten eerste omdat ik ze vaak vergeet mee te nemen naar warme bestemming en er snel spijt van krijg. En ten tweede omdat ik dol ben op gekke sokken, het geeft me gewoon een vrolijk gevoel als ik vrolijke sokken aanheb. Dus ook op vakantie (ook al is het nog zo zonnig) mogen ze niet ontbreken, bijvoorbeeld bij een gezellig filmavondje of als grappig accent in je sneakers. Mijn nieuwe favoriete paar is deze van Happy Socks, die ik heb mogen ontvangen van Overhemden.com. En voor de mensen die niet zo happy willen pronken met hun sokken, heeft overhemden.com ook genoeg andere sokken hoor ;) En laat de website misschien ook even zien aan je vader/broer/neef/opa want, zoals de naam al zegt, is het de beste site om overhemden op te kopen.



#3 SPELLETJES
Ik ben echt een spelletjesmens. Ik vind het gewoon zo gezellig en leuk om met zijn allen een spel te spelen. Op de foto een paar van mijn favorieten: 'De Weerwolven van Wakkerdam', 'Koehandel' en natuurlijk een gewoon pak kaarten omdat je daar alle kanten mee op kunt. Wat zijn jullie lievelingsspelletjes? Ik ben heel benieuwd.

#4 ONDERWATERCAMERA
Als blogger heb ik altijd mijn mobiel, laptop en spiegelreflexcamera bij me en sinds kort zijn bij deze zware lading ook mijn polaroid- en analoge camera gekomen. En nu ben ik nog een leuk toestel rijke: een onderwatercamera! Ja hij is van fit for free (lol) maar hij kan dus onderwater! Hij is digitaal, dus niet zo'n wegwerpding maar steeds opnieuw te gebruiken. Helemaal super en heel lichtgewicht. Maar een wegwerp is natuurlijk ook hartstikke leuk voor op vakantie:)



#5 GOOD COMPANIE
Goed gezelschap is misschien wel het belangrijkste. Of het nou een familielid, vriend of huisdier is: met goed gezelschap heb je gegarandeerd een leuke vakantie. Op deze foto Kiki, die twee dagjes mee ging naar Fryslân. We hebben koekjes gebakken, gepicknickt en vooral eindeloos veel foto's gemaakt. Oh en de peddel op de foto? Ook altijd handig, toch? Roeien, suppen of de bal uit het water halen, het ding is multi-functioneel. 

Dat waren mijn 5 must-haves voor op vakantie, of in ieder geval dingen die je misschien snel vergeet maar die je wel echt nodig hebt. Welke van deze 5 dingen zouden jullie op je packinglist zetten?

Liefs,

Charlotte

5 comments:

  1. Ik speel ook dolgraag koehandel, haha. Probleem is alleen dat niemand het mee wilt spelen hier, en je moet met drie zijn.. En als blogger moet je eigenlijk gewoon nog een extra valies erbij halen om alle typische bloggerspullen in kwijt te kunnen, haha. Zo 'n onderwatercamera lijkt me echt onwijs gaaf! Ben benieuwd naar je foto's ervan!

    ReplyDelete
  2. Jaloers op je onderwatercamera! Dat is zo gaaf!

    ReplyDelete
  3. De ideale, niet standaard packing list ^^ Wij nemen meestal kaarten mee, dan houden we elke avond enkele rondes en bekijken we wie 'kampioen' is op het einde van de vakantie :p

    ReplyDelete
  4. Leuk artikel! Ik zou sowieso mijn Canon, mobiel, backpackers kleren en reisdagboekje meenemen en net als wat jij zegt is een leuk gezelschap natuurlijk het fijnst <3! Bedankt voor je tip over de Hema Scratch Map! Deze week ga ik eens kijken, want het lijkt me super leuk <3!

    xxx

    ReplyDelete
  5. Oeehh wat leuk een onderwatercamera! :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!