15 July 2015

FASHION SHOW KABK DEN HAAG


 
Alweer meer dan twee  weken geleden ging ik samen met Pien naar de modeshow van de Koninklijke Academie voor Beeldende Kunsten in Den Haag. Dit artikel is dus een beetje laat, maar ik was laptoploos op interrail (waarover natuurlijk later meer) dus ik had nu pas tijd om hierover te schrijven. Kijken jullie mee naar de geweldige creaties van de studenten?

Alle foto's zijn niet heel geweldig, want het is best moeilijk om van snel-bewegende mensen in felle belichting een goede foto te maken met je IPhone, maar ik hoop dat jullie het idee snappen. Ik zat wel front row, vraag me niet waarom maar ik vond het wel errrug leuk. De show vond plaats in een oude elektriciteitsfabriek in Den Haag.  begon met creaties van alle studenten en aan het eind lieten de afstudeerders een hele collectie zien. De show duurde in totaal wel zo'n twee uur! Maar ik heb me geen moment verveelt. De verschillende collecties waren allemaal heel divers maar toch allemaal interessant. De één had een enorm kleurrijke regenboogjas, terwijl de ander voor een strakke zwarte look ging. Ik vond het heel inspirerend om te zien.
 






 Dit is Pien, waarmee ik naar de modehsow ging. Ze heeft helaas geen blog maar ze houdt wel net als ik erg van mode, dus nam ik haar mee:)
 

Dit is wat ik droeg, met mijn witte blogsandalen eronder.
 
 
 
 
Wil je meer weten over de KABK Den Haag of over de verschillende collecties en de breinen erachter? Klik dan Hier.
 
Liefs,
 
Charlotte

 

 
 

4 comments:

  1. Wat leuk! Ik ben eerdere jaren twee keer geweest en vond het ook altijd erg gaaf en interessant om te zien!

    ReplyDelete
  2. Wat gaaf om daar bij te kunnen zijn hé!

    ReplyDelete
  3. Ik wil zo graag naar de AFW. Heel tof om te zien.

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's! En wat een leuke skort heb je aan :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!