23 August 2015

MY SUMMER IN POLAROID PICTURES


Op mijn verjaardag kreeg ik van een groep hele lieve vriendinnen iets wat ik al heel lang wilde hebben: een Polaroid camera! de witte Fujifilm Instax Mini 8 om precies te zijn. Ik was (en ben) er ongelooflijk blij mee en ik leg het liefst alles vast op die kleine cute fotootjes. Maar helaas zijn de polaroids erg duur. Voordeel ervan is wel dat je goed nadenkt voordat je een foto maakt. Deze zomer maakte ik 10 foto's. De meeste zijn toch wel van mijn interrail reis. kijk je mee?



Birthday met ma friends, op het strand en met ondergaande zon. Wat wil een mens nog meer? // De Berlijnse muur, op Interrail!
 
In de National Gallery van Praag , de foto werd alleen scheef dus... // .... probeerden we het nog een keer. Maar weer scheef! Hier kwam ik erachter dat de foto een stukje boven en een stukje rechts afdrukt, wat je dus niet door het kijkglaasje ziet. Maar de foto's zijn als nog leuk geworden, en je leert dat soort dingen echt alleen door te doen :)
 
 
De Matthias Church in Budapest // Het Paleis in Budapest, met prachtig uitzicht!
 
Amsterdam Centraal, veilig thuis aangekomen! En ontzettend moe hahaa // Met Kiki en Woody, in mijn eigen tuintje. Om te testen of we een selfie konden maken. Beetje overbelicht maar wel cute!
 

In een grot in Frankrijk met mijn broertjes! Ja echt, het is een grot, al zie je alleen een zwarte achtergrond // Papa en mama in Spanje


Dat waren alle polaroids die ik tot nu toe heb gemaakt, ik denk dat mijn favoriet die bij de Berlijnse muur of die van de Matthias Church is. Welke is jullie favoriet?

Liefs,

Charlotte
 

11 comments:

  1. ah wat een prachtige foto's ik ben ook onwijs blij met mijn instax, en het is inderdaad even erachter komen hoe je nou perfect recht schiet.
    Budapest lijkt me zo een onwijs mooie stad !
    xx ish

    ReplyDelete
  2. Wauw, leuk! Je hebt echt op leuke momenten foto's gemaakt! Ik heb mijn Instax camera al zo lang niet gebruikt, terwijl het leuk was geweest als ik ook zulke zomerfoto's had gemaakt, zonde.. Anyways, mooie foto's en wat leuk om ze in een boek te plakken! xo

    ReplyDelete
  3. Ah wat gaaf! Ik hou ook zo van polaroids, gewoon dat hele sfeertje is geweldig! Het is inderdaad leuk dat je met polaroids wat meer nadenkt over je foto's en er niet gewoon maar 100 maakt zodat je wel 10 leuke hebt, gewoon gelijk 10 leuke! Ze zien er ook echt supercute uit in je album!

    ReplyDelete
  4. Super leuke foto's heb je gemaakt! Ik heb ook een Instax camera en ben er ook ontzettend blij mee, ik moet er wel nog even mee oefenen, hihi. Wat tof zeg dat je hem cadeau hebt gekregen van je vriendinnen! Gaaf trouwens zo een album! Ik denk dat ik ook zoiets ga maken :)

    ReplyDelete
  5. Heel erg leuk!! Ik wil ook nog een polaroid camera :P

    ReplyDelete
  6. Zo enorm tof! Ik wil echt graag een Polaroid.

    ReplyDelete
  7. Wat heerlijk zeg! Ziet er allemaal heel fijn uit!
    Liefs Iep

    ReplyDelete
  8. Wat onwijs leuk! Polaroid foto's zijn zo leuk & cute.

    Liefs! Evelien

    ReplyDelete
  9. Wauw mooie foto's! Ik wil ook zo graag een polaroid camera!

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!