26 September 2015

OUTFIT: 'FALL'ING ON THE HEATH




"Daar is ergens een optreden" - een heibewandelaar
Dat is wat Noor een mevrouw hoorde zeggen toen ze langs haar liep. Dat 'optreden' was onze ontzettend professionele fotoshoot. Alle ingredienten waren aanwezig: Leuke outfits (niet zo praktisch: hakken op de hei, maarja), goede muziek (van Kendrick tot The Kooks), goed gezelschap (Noor, Soof en Kiki) en natuurlijk een camera. Zie hier de resultaten van de outfitfoto's die wij op onze vrije vrijdag maakten.




Sweater Zara // Skirt Zara // Panty Hema // Boots Boohoo // Necklace Unknown

Zoals menig mode-liefhebbende menspersoon wel weet: de herfst is het fijnst wat betreft kleding. Je kan namelijk verschillende laagjes dragen en items van zomer en winter combineren. Je bent niet met één jurkje al klaar zoals in de zomer en je hoeft ook nog niet zo na te denken over het feit dat je moet zorgen dat je niet doodvriest op de fiets zoals in de winter. Ik hou er van om wat langer na te denken over mijn outfits en de herfst is daar perfect voor. Wat is jullie favoriete seizoen wat betreft mode?

Liefs,

Charlotte



P.S: Als jullie nog vragen hebben voor mijn Q&A, laat ze dan achter in een reactie!

12 comments:

  1. Wat een prachtige foto's! Heel mooie locatie ook!

    ReplyDelete
  2. Prachtige foto's en leuke outfit.

    ReplyDelete
  3. Ohh ik houd van deze outfit! Je rokje is zo leuk<3
    X Emma

    ReplyDelete
  4. De foto's zijn echt super mooi geworden!

    ReplyDelete
  5. ah heerlijk al die laagjes in herfst ! en ik ben helemaal weg van je rok.
    die kleur geel staat je echt prachtig
    xx ish

    ReplyDelete
  6. Leuke foto's! En inderdaad met de herfst kan je wat meer kanten open en een tussenweg vinden tussen de zomer en de winter =]!

    xxx

    ReplyDelete
  7. Jeetje, wat ben je mooi.. <3 Volgens mij ben jij echt zo'n iemand die alles aan kan hebben zonder dat het raar lijkt, haha. En yes, herfst is echt mijn favoriete seizoen!

    ReplyDelete
  8. Haha, een optreden! Geniaal als mensen dat denken, maar echt, een prachtige outfit en je haar is ook zo mooi!! X

    ReplyDelete
  9. You look so beautiful! I love this outfit and your hair♥♥
    chocolateandsunset.com

    ReplyDelete
  10. I love the color of the skirt! Beautiful pictures, btw.
    You have a really nice blog, what do you say about follow each other? I will follow you back!
    Keep in touch!

    xo,
    Priceless Ambition

    ReplyDelete
  11. De herfst is ook mijn lieveling seizoen. Jou rokje is echt super mooi !
    x
    bisouspriscilla

    ReplyDelete
  12. Wow, charmante outfits, en ik wil ze te bezitten

    Lizzy | www.missydress.se

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!