15 September 2015

OUTFIT: IT ISN'T FALL YET





 Lekker zomerse outfitfoto's... oops. Ik was helemaal vergeten dat ik deze foto's die ik afgelopen zomer gemaakt heb nog niet had gepost. Ik weet dat het niet heel lekker weer is nu (zeg maar gerust ver-schrik-ke-lijk) maar ik vond de foto's te goed gelukt om niet te posten. En misschien als ik zomerse outfits en foto's blijf plaatsen, dat het weer dan besluit dat het toch nog wat langer warm moet blijven. 











Top Monki // Shorts H&M // Sandals Primark // Necklace H&M 


Wat een weer hè? Ik kwam gister helemaal doorweekt thuis, ik heb een dikke trui gekocht en mijn eerste geurkaars is alweer gebrand; allemaal tekens dat de herfst eraan komt. Ik vind herfst heel erg knus en fijn, maar toch blijft de zomer mijn favoriete seizoen. Zeker omdat ik toch iedere dag zo'n 50 minuten op de fiets zit: dan heb ik gewoon liever een lekker zonnetje in mijn gezicht dan wind en regen. 

School gaat prima, het examenjaar is best fijn. Minder toetsen, meer zelf plannen (wat ik, bewonderenswaardig, redelijk goed kan). De weken gaan snel, maar de weekenden nog sneller; waar gaat de tijd heen? Ik doe nu ook weer tennis najaarscompetitie. Dat betekent iedere zondagochtend twee wedstrijden spelen. Hartstikke leuk, alleen had ik er bij het inschrijven niet zo goed over nagedacht dat zondagochtend ná zaterdagavond komt... Maar ach, ik hou niet van keuzes maken dus heb ik besloten dat ik maar gewoon alles doe. Totdat ik op ben natuurlijk, dan laad ik mezelf weer op met een heerlijk middagdutje. 

Wat vinden jullie van de outfit? Ik weet het, je kan er met al die regen en wind niet echt inspiratie uit putten. Maar ik heb laatst een paar geweldige items gekocht bij de Zara die wat meer najaar-proof zijn. Die zullen jullie  binnenkort in een outfitpost tegen gaan komen! Ik vond deze foto's gewoon zo mooi gelukt met het licht en de bloemetjes in het gras :)

Liefs,

Charlotte


10 comments:

  1. Wat een prachtige foto's! Leuke outfit ook. Was het maar weer zulk mooi weer. Al die regen, bah.

    ReplyDelete
  2. Ah die trui is echt leuk! Love stripes! :)

    ReplyDelete
  3. ik ben echt verliefd op je streepjes shirt ! en je bent echt wonderschoon je portretten zijn prachtig.
    en heel veel succes met je examenjaar !
    xx ish

    ReplyDelete
  4. Aahh ik mis echt de zomer bij het zien van deze foto's zeg! Superleuk shirt heb je aan<3
    X Emma

    ReplyDelete
  5. Ahh ik hoop dat het weer zich aanpast aan jouw foto's (ondanks het feit dat ik tóch wel weer zin krijg in de kerstlampjes en alle gezelligheid daar omheen)!! Ik mis het zomerse weer nu al, haha. Toffe outfit, de foto's zijn heeeel mooi!

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  6. echt hele mooie foto's! en een leuke outfit, die schoenen zien er gaaf uit

    ReplyDelete
  7. wauw, wat een leuke foto's joh! Die streepjes zijn ook zo tof, gewoon een hele leuke outfit :)

    ReplyDelete
  8. Superleuke outfit, fijn nog even die summer vibes! Hoewel ik het ook niet zo erg vind dat de herfst er weer aankomt. Alleen de regenbuien mogen inderdaad wegblijven als je naar school moet fietsen..

    ReplyDelete
  9. Wauw superleuk! Ik heb je by the way getagd voor de 10 tot 1 tag, ik zou hem heel graag van jou willen zien :D

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!