4 September 2015

OUTFIT: LIKE A PAINTING

 School is weer begonnen! Jippie! Ik heb het ook allemaal weer opnieuw beleefd in die paar weken dat ik weer in de klas zit: veel te zware boekentassen, zinloze lesuren en natregenen op de fiets (ja, vandaag). Maarrr, dit is wel mijn EXAMENJAAR! Ein-de-lijk. En alhoewel ik natuurlijk mijn examens heb, zitten er ook een hoop voordelen aan: oudste van de school zijn, verkleed op de schoolfoto, minder toetsen, examenstunt en nog veel meer. Ik heb best veel zin in dit schooljaar (en dan vooral in het feit dat ik eindelijk een concreet doel in zicht heb: slagen, om vervolgens allemaal leuke dingen te gaan doen). Deze outfitfoto's zijn vorige week gemaakt, toen het nog heerlijk weer was en ik wilde ze toen ook al posten. Ik moest alleen nog even in mijn school-meets-blog-ritme komen dus het kwam er steeds niet van. Maar nu dus wel: kijken jullie mee?






Dress Zara // Boots Sevenbien // Bag Vintage

Ik twijfelde eerst nog een beetje of dit niet meer in herfst/winter jurkje is vanwege de donkere kleuren  maar met blote benen eronder staat alles wel zomers. Het is een heel mooi bloemenprintje vind ik zelf, net een schilderij. Het Rugzakje kocht ik voor €2,- in een rommelwinkel, hoe schattig is het? De laarjes zijn van Sevenbien. Normaal ben ik niet zo van de dierenprint maar deze slangenprint is heel subtiel en ik vind het toch net wat extra's geven aan de bloemenprint.  

Ik neem aan dat jullie allemaal ook weer zijn begonnen met school of misschien wel je nieuwe opleiding: let me know in welk jaar van welke opleiding je nu zit want dan kan ik misschien nog een beetje inspiratie opdoen voor mijn studiekeuze ;)

Liefs,

Charlotte

12 comments:

  1. Zo'n leuk jurkje! Ook lekker vrolijk! dat hebben we wel nodig nu het zo regent en het lijkt alsof het weer depressief is, hahah

    ReplyDelete
  2. Ah wat een mooi ! past heel goed bij je ofzo, haha. liefs.

    ReplyDelete
  3. Ah wauw. Wat een leuke outfit! Ik doe helaas nog geen opleiding en zit ook in mijn examenjaar, maar volgend jaar hoop ik communicatie te gaan doen. Liefs!

    ReplyDelete
  4. Wat een heerlijke look & wat ben je een schoonheid!
    Liefs Iep

    ReplyDelete
  5. ah wat een onwijs leuk jurkje ! en heel veel plezier met je examenjaar, ik heb heel erg genoten van die van mij hihi.
    Ik begin de 21e met de opleiding revalidatiewetenschappen en kinesitherapie aan de universiteit Hasselt in Belgiƫ!
    succes met het vinden van een studie
    xx ish

    ReplyDelete
  6. Mooie outfit - leuke foto's ook! Liefs!

    ReplyDelete
  7. Ik ben momenteel niet echt gemotiveerd voor school, maar begrijp dat jij dit wel bent aangezien het je laatste jaar is! Dat jurkje is echt heel erg leuk! Succes alvast met beslissen wat je volgend jaar wilt gaan doen!

    ReplyDelete
  8. wat een super leuke outfit en foto's!

    ReplyDelete
  9. Hele mooie outfit! Prachtig jurkje! En hij kan inderdaad zowel in de zomer als in de herfst! Dat witte kraagje er boven vind ik zo mooi. Heel stijlvol :)

    ReplyDelete
  10. Ooh, wat een leuk jurkje! Ik kan ook nooit wachten met echte 'herfst' kleding aantrekken in de herfst terwijl het nog zomer is haha.

    ReplyDelete
  11. Wauw wat gaaf! :)

    xoxo
    Christine
    http://www.thenewpersonalassistant.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  12. dat jurkje is echt ge wel dig!
    je hebt trouwens echt hele mooie ogen

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!