21 September 2015

VIDEO: INTERRAIL 2015


Beeeeetje laat, maar, het is er eindelijk: mijn complete interrail reisverslag dat een aantal van jullie me hadden gevraagd te plaatsen. Alleen, in een beetje een andere vorm dan je misschien van me gewend bent. Namelijk: een video! Kijk je mee?




Mijn hoofd komt welgeteld één keer in het hele filmpje voor (dat krijg je ervan als je cameravrouw bent) maar ik hoop dat jullie een beetje een beeld hebben van hoe Interrail was. (hint: extreem leuk)

Liefs,

Charlotte

4 comments:

  1. Wauw wat een leuk en mooi filmpje! Ik vind het altijd zo leuk om naar dit soort vlogs/ sfeer video's te kijken. Ik krijg echt al zin om naar die plaatsten te gaan. :) xx

    ReplyDelete
  2. Wat een fijn filmpje! Een interrail tripje staat al héél lang op mijn verlanglijstje, dus ik hoop dat het er volgend jaar van komt. Zeker na het zien van hoe gezellig jullie het hadden :)

    ReplyDelete
  3. Whaaa wat mooi allemaal! Het ziet er echt super leuk uit!! Liefs

    ReplyDelete
  4. Wat een leuk filmpje, Budapest ziet er zooo mooi uit! daar zou ik echt nog graag een keer heen willen :)

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!