1 February 2016

IT IS HERE: CEELOT, MY NEW BLOG!


CEELOT IS BORN! Ja ik leef nog! Ik heb zo'n twee maanden aan mijn nieuwe blog gewerkt en hij is eindelijk hier. Trots presenteer ik jullie


Ik hoop dat jullie allemaal een kijkje nemen. Laat me alsjeblieft weten wat je er van vind; ik ben heel benieuwd. Bloglovin' volgers worden ergens vandaag overgezet naar mijn nieuwe blog maar als je niet kan wachten kan je me ook nu alvast volgen door hier te klikken.

My Journey Through Style blijft online staan, al zal er niets meer bij komen. Ik heb hier echt superleuke blogjaren gehad maar ben nu ook helemaal klaar en super enthousiast op een frisse start te maken. Heel erg bedankt voor alle support voor deze blog en ik hoop tot ziens op www.ceelot.com/ 

Liefs,

Charlotte

2 comments:

  1. Oh wauw gaaf, ik ga snel een kijkje nemen! X

    ReplyDelete
  2. wat gaaf ik ga een kijkje nemen! x

    ReplyDelete

Bedankt voor je reactie, ik ben er superblij mee!